Page 22 - 16 & 17 all
P. 22

‫بین‌الملل‬               ‫‪22‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

‫ایجــاد ارتبــاط عاطفــی میــان مصرف‌کننــدگان و برنــد کوکاکــولا‬
‫بــود‪ .‬بســیاری از مــردم از ایــن کــه نــام خــود یــا عزیزانشــان را‬
‫بــر روی بطر ‌یهــای کوکاکــولا دیدنــد‪ ،‬احســاس خوشــایندی پیــدا‬

                                                               ‫کردن ـد‪.‬‬

                                          ‫در ‌سهایی کهمی‌توان آموخت‬
‫کمپیــن ‪ ShareACoke‬چنــد درس کلیــدی بــرای مدیــران روابــط‬

                                                         ‫عمومــی دارد‪:‬‬

‫ایجـاد تجربـه شـخصی و عاطفـی بـرای مخاطـب‪ :‬برقــراری ارتبــاط انســانی‬
‫و شــخصی بــا مصرف‌کننــدگان‪ ،‬راهــی بــرای موفقیــت در دنیــای‬

                                       ‫امـروز روابـط عمومـی اسـت‪.‬‬

‫اســتفاده هوشــمندانه از رسـان ‌ههای اجتماعـی‪ :‬رســانه‌های اجتماعــی‬
‫ابــزاری قدرتمنــد بــرای گســترش کمپی ‌نهــا و برقــراری ارتبــاط‬

                                    ‫مســتقیم بــا مخاطبــان هســتند‪.‬‬

‫همــکاری بــا اینفلوئنسـرها‪ :‬اســتفاده از چهر ‌ههــای شناخت ‌هشــده و‬
‫محبـوب م ‌یتوانـد بـه سـرعت کمپیـن را بـه سـطح جهانـی ارتقـا‬

                                                                 ‫دهـد‪.‬‬

‫رصــد واکنش‌هــا و مدیریـت بازخوردهـا‪ :‬توجــه بــه واکن ‌شهــا و‬
‫بازخوردهــای مخاطبــان‪ ،‬در هــر لحظــه از کمپیــن م ‌یتوانــد بــرای‬

                ‫بهبــود و افزایــش موفقیــت کمپیــن موثــر باشــد‪.‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27