Page 22 - 16 & 17 all
P. 22
بینالملل 22
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
ایجــاد ارتبــاط عاطفــی میــان مصرفکننــدگان و برنــد کوکاکــولا
بــود .بســیاری از مــردم از ایــن کــه نــام خــود یــا عزیزانشــان را
بــر روی بطر یهــای کوکاکــولا دیدنــد ،احســاس خوشــایندی پیــدا
کردن ـد.
در سهایی کهمیتوان آموخت
کمپیــن ShareACokeچنــد درس کلیــدی بــرای مدیــران روابــط
عمومــی دارد:
ایجـاد تجربـه شـخصی و عاطفـی بـرای مخاطـب :برقــراری ارتبــاط انســانی
و شــخصی بــا مصرفکننــدگان ،راهــی بــرای موفقیــت در دنیــای
امـروز روابـط عمومـی اسـت.
اســتفاده هوشــمندانه از رسـان ههای اجتماعـی :رســانههای اجتماعــی
ابــزاری قدرتمنــد بــرای گســترش کمپی نهــا و برقــراری ارتبــاط
مســتقیم بــا مخاطبــان هســتند.
همــکاری بــا اینفلوئنسـرها :اســتفاده از چهر ههــای شناخت هشــده و
محبـوب م یتوانـد بـه سـرعت کمپیـن را بـه سـطح جهانـی ارتقـا
دهـد.
رصــد واکنشهــا و مدیریـت بازخوردهـا :توجــه بــه واکن شهــا و
بازخوردهــای مخاطبــان ،در هــر لحظــه از کمپیــن م یتوانــد بــرای
بهبــود و افزایــش موفقیــت کمپیــن موثــر باشــد.