Page 18 - 16 & 17 all
P. 18
بی نالملل 18
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
موفقیت جهانی با هدایت هوشمندانه
روابط عمومی
یک کولاباهم
به اشتراک بگذار ید
برندهـا بـرای جلـب توجـه و ایجـاد ارتبـاط معنـادار بـا مخاطبـان خـود بایـد
بیـش از پیـش از رو شهـای خلاقانـه و انسـانی اسـتفاده کننـد .یکـی از
موفقتریــن کمپی نهــای روابــط عمومــی در ســا لهای اخیــر ،کمپیــن (یــک
کــولا بــا هــم بــه اشــتراک بگذاریــد) ShareACokeبرنــد کوکاکــولا بــوده اســت.
ایــن کمپیــن توانســت نــه تنهــا توجــه زیــادی را در ســطح جهانــی جلــب کنــد،
بلکــه ب هعنــوان یکــی از موثرتریــن اســتراتژ یهای روابــط عمومــی در تاریــخ ایــن
برنـد شـناخته شـود .در ایـن گـزارش ،بـه تحلیـل ایـن کمپیـن موفـق خواهیـم
پرداخــت و نقــش مدیــر روابــط عمومــی در موفقیــت آن را بررســی م یکنیــم.
کمپیـن ShareACokeیـک نمونـه برجسـته از اسـتفاده اسـتراتژیک
روابــط عمومــی اســت کــه توانســت بــر پایــه پیا مهــای انســانی و
خلاقانــه ،نــه تنهــا باعــث افزایــش فــروش شــود بلکــه ارتباطــی
عمیــق و مســتدام بــا مصرفکننــدگان برقــرار کنــد .مدیــر
روابــط عمومــی ایــن کمپیــن ،جنیفــر فویــس ،بــا اســتراتژ یهای
هوشـمندانه خـود توانسـت کمپینـی موفـق بسـازد کـه در تاریـخ