Page 18 - 16 & 17 all
P. 18

‫بی ‌نالملل‬              ‫‪18‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

                        ‫موفقیت جهانی با هدایت هوشمندانه‬
                                                ‫روابط عمومی‬

                ‫یک کولاباهم‬
           ‫به اشتراک بگذار ید‬

‫برندهـا بـرای جلـب توجـه و ایجـاد ارتبـاط معنـادار بـا مخاطبـان خـود بایـد‬
‫بیـش از پیـش از رو ‌شهـای خلاقانـه و انسـانی اسـتفاده کننـد‪ .‬یکـی از‬
‫موفق‌تریــن کمپی ‌نهــای روابــط عمومــی در ســا ‌لهای اخیــر‪ ،‬کمپیــن (یــک‬
‫کــولا بــا هــم بــه اشــتراک بگذاریــد) ‪ ShareACoke‬برنــد کوکاکــولا بــوده اســت‪.‬‬
‫ایــن کمپیــن توانســت نــه تنهــا توجــه زیــادی را در ســطح جهانــی جلــب کنــد‪،‬‬
‫بلکــه ب ‌هعنــوان یکــی از موثرتریــن اســتراتژ ‌یهای روابــط عمومــی در تاریــخ ایــن‬
‫برنـد شـناخته شـود‪ .‬در ایـن گـزارش‪ ،‬بـه تحلیـل ایـن کمپیـن موفـق خواهیـم‬
‫پرداخــت و نقــش مدیــر روابــط عمومــی در موفقیــت آن را بررســی م ‌یکنیــم‪.‬‬

‫کمپیـن ‪ ShareACoke‬یـک نمونـه برجسـته از اسـتفاده اسـتراتژیک‬
‫روابــط عمومــی اســت کــه توانســت بــر پایــه پیا ‌مهــای انســانی و‬
‫خلاقانــه‪ ،‬نــه تنهــا باعــث افزایــش فــروش شــود بلکــه ارتباطــی‬
‫عمیــق و مســتدام بــا مصرف‌کننــدگان برقــرار کنــد‪ .‬مدیــر‬
‫روابــط عمومــی ایــن کمپیــن‪ ،‬جنیفــر فویــس‪ ،‬بــا اســتراتژ ‌یهای‬
‫هوشـمندانه خـود توانسـت کمپینـی موفـق بسـازد کـه در تاریـخ‬
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23