Page 20 - 16 & 17 all
P. 20

‫بین‌الملل‬               ‫‪20‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

                              ‫‪ .1‬ایجاد تجربه شخصی برای مصرف‌کنندگان‬
‫یکــی از بزر ‌گتریــن چال ‌شهــای روابــط عمومــی‪ ،‬ایجــاد ارتبــاط‬
‫عاطفــی بــا مخاطبــان اســت‪ .‬تیــم روابــط عمومــی کوکاکــولا بــا‬
‫طراحــی کمپینــی کــه بــر اســاس نیازهــای عاطفــی و اجتماعــی‬
‫مصرف‌کننــدگان بــود‪ ،‬توانســتند تجربــه‌ای شــخصی بــرای هــر‬
‫فــرد ایجــاد کننــد‪ .‬ایــن کمپیــن بــه مصر ‌فکننــدگان ایــن امــکان‬
‫را مـی‌داد کـه بطر ‌یهایـی بـا نـام خـود یـا نـام عزیزانشـان پیـدا‬
‫کننــد‪ ،‬کــه ایــن اقــدام احســاس تعلــق و نزدیکــی بیشــتری بــه‬

                                 ‫برنــد را در افــراد ایجــاد م ‌یکــرد‪.‬‬

                                 ‫‪.2‬استفادهاز قدرترسان ‌ههایاجتماعی‬
‫مدیــر روابــط عمومــی کمپیــن‪ ،‬بــا درک صحیــح از اهمیــت‬
‫رســان ‌ههای اجتماعــی‪ ،‬تصمیــم گرفــت کــه از ایــن پلتفر ‌مهــا‬
‫به‌عنــوان ابــزار اصلــی بــرای گســترش پیــام کمپیــن اســتفاده‬
‫کنـد‪ .‬بـا هشـتگ ‪ ،ShareACoke‬کمپیـن توانسـت هـزاران عکـس و‬
‫پســت از مصرف‌کننــدگان را جمــع‌آوری کنــد‪ .‬کاربــران رســان ‌ههای‬
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25