Page 20 - 16 & 17 all
P. 20
بینالملل 20
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
.1ایجاد تجربه شخصی برای مصرفکنندگان
یکــی از بزر گتریــن چال شهــای روابــط عمومــی ،ایجــاد ارتبــاط
عاطفــی بــا مخاطبــان اســت .تیــم روابــط عمومــی کوکاکــولا بــا
طراحــی کمپینــی کــه بــر اســاس نیازهــای عاطفــی و اجتماعــی
مصرفکننــدگان بــود ،توانســتند تجربــهای شــخصی بــرای هــر
فــرد ایجــاد کننــد .ایــن کمپیــن بــه مصر فکننــدگان ایــن امــکان
را مـیداد کـه بطر یهایـی بـا نـام خـود یـا نـام عزیزانشـان پیـدا
کننــد ،کــه ایــن اقــدام احســاس تعلــق و نزدیکــی بیشــتری بــه
برنــد را در افــراد ایجــاد م یکــرد.
.2استفادهاز قدرترسان ههایاجتماعی
مدیــر روابــط عمومــی کمپیــن ،بــا درک صحیــح از اهمیــت
رســان ههای اجتماعــی ،تصمیــم گرفــت کــه از ایــن پلتفر مهــا
بهعنــوان ابــزار اصلــی بــرای گســترش پیــام کمپیــن اســتفاده
کنـد .بـا هشـتگ ،ShareACokeکمپیـن توانسـت هـزاران عکـس و
پســت از مصرفکننــدگان را جمــعآوری کنــد .کاربــران رســان ههای