Page 19 - 16 & 17 all
P. 19

‫برنــد کوکاکــولا بــه یــادگار مانــد‪ .‬ایــن کمپیــن ب ‌هعنــوان یــک‬
‫الگــوی موفــق بــرای ســایر برندهــا و ســازما ‌نها‪ ،‬نشــان م ‌یدهــد‬
‫کــه چطــور م ‌یتــوان از روابــط عمومــی بــرای ایجــاد تغییــرات‬
‫مثبـت در افـکار عمومـی و تقویـت ارتباطـات برنـد اسـتفاده کـرد‪.‬‬

                                                           ‫هدف کمپین‬
‫کمپیــن ‪ ShareACoke‬بــا هــدف تغییــر ارتبــاط مصر ‌فکننــدگان بــا‬
‫برنـد کوکاکـولا و ایجـاد یـک تجربـه شـخصی و عاطفـی بـرای آ ‌نهـا‬
‫طراحــی شــد‪ .‬هــدف اصلــی کمپیــن ایــن بــود کــه مصر ‌فکننــدگان‬
‫بتواننــد بطر ‌یهــای کوکاکــولا را بــا نــام خــود یــا دوستانشــان پیــدا‬
‫کننـد‪ ،‬کـه ایـن کار باعـث م ‌یشـود مـردم احسـاس کننـد کـه برنـد‬
‫کوکاکــولا ب ‌هطــور خــاص بــرای آ ‌نهــا طراحــی شــده اســت‪ .‬در ایــن‬
‫کمپیـن‪ ،‬برنـد کوکاکـولا تصمیـم گرفـت تـا اسـامی رایـج در کشـورهای‬
‫مختلـف را ب ‌هجـای لوگـوی برنـد بـر روی بطر ‌یهـای خـود چـاپ کنـد‪.‬‬

                            ‫نقشمدیر روابطعمومیدر موفقیت کمپین‬
‫در دنیـای روابـط عمومـی‪ ،‬موفقیـت هـر کمپیـن ارتبـاط مسـتقیمی‬
‫بــا تصمیمــات هوشــمندانه‪ ،‬اســتراتژ ‌یهای دقیــق و توانایــی تیــم‬
‫روابــط عمومــی دارد‪ .‬کمپیــن ‪ ShareACoke‬نیــز از ایــن قاعــده‬
‫مسـتثنی نبـود‪ .‬مدیـر روابـط عمومـی ایـن کمپیـن‪ ،‬جنیفـر فویـس‪،‬‬
‫بــا درک عمیــق از نیازهــا و احساســات مخاطبــان‪ ،‬توانســت ایــن‬

               ‫کمپیــن را بــه یــک موفقیــت جهانــی تبدیــل کنــد‪.‬‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت | ‪19 | 1404‬‬
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24