Page 26 - 16 & 17 all
P. 26

‫آموزش‬                 ‫‪26‬‬

        ‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
        ‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

        ‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

                                                ‫در یـک حـوزه خـاص‪.‬‬
‫‪.7‬کمپیـن دیجیتـال‪ :‬هـدف‪ ،‬اسـتفاده از ابزارهـای دیجیتـال در تبلیـغ‬

                                                            ‫و بازاریابی‪.‬‬
‫‪.8‬کمپیـن برندینـگ‪ :‬هـدف‪ ،‬ایجـاد هویـت برنـد و افزایـش شـناخت‬

                                                         ‫عمومـی از آن‪.‬‬

‫موفقیت‬

                                         ‫مراحلاجراییک کمپینموفق‬
‫نــوآوری و خلاقیــت بــدون برنام ‌هریــزی مناســب‪ ،‬نم ‌یتوانــد منجــر‬
‫بــه موفقیــت شــود‪ .‬اجــرای یــک کمپیــن موفــق شــامل گا ‌مهــای‬
‫کلیـدی اسـت کـه بـه برنام ‌هریـزی دقیـق‪ ،‬اجـرای منسـجم و ارزیابی‬

  ‫ب ‌هموقــع کمــک م ‌یکننــد‪ .‬مه ‌متریــن ایــن مراحــل عبارتنــد از‪:‬‬
‫‪.1‬تعییــن هــدف کمپیــن‪ :‬مشــخص کــردن اهــداف کلان و تعییــن‬

                                  ‫شــاخ ‌صهای ســنجش موفقیــت‪.‬‬
‫‪.2‬شناسـایی مخاطبـان هـدف‪ :‬تحلیـل بـازار و بخ ‌شبنـدی مخاطبـان‬

                       ‫بـر اسـاس نیازهـا‪ ،‬علایـق و الگوهـای رفتـاری‪.‬‬
‫‪.3‬تحقیــق و برنام ‌هریــزی‪ :‬بررســی رقبــا‪ ،‬تحلیــل داد ‌ههــا و انتخــاب‬

                                                  ‫اسـتراتژی مناسـب‪.‬‬
‫‪.4‬انتخـاب ابزارها و کانا ‌لهای ارتباطی‪ :‬اسـتفاده از شـبک ‌ههای اجتماعی‪،‬‬

        ‫تبلیغـات دیجیتال‪ ،‬ایمیل مارکتینگ و سـایر رو ‌شهای ارتباطی‪.‬‬
‫‪.5‬طراحـی پیـام و محتـوا‪ :‬ایجـاد پیا ‌مهایـی جـذاب‪ ،‬واضـح و مرتبـط‬

                                                          ‫بــا مخاطبان‪.‬‬
‫‪.6‬اجــرا‪ :‬را ‌هانــدازی کمپیــن‪ ،‬نظــارت بــر فرآینــد اجــرا و اعمــال‬

                                ‫تغییــرات لازم در صــورت ضــرورت‪.‬‬
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31