Page 26 - 16 & 17 all
P. 26
آموزش 26
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
در یـک حـوزه خـاص.
.7کمپیـن دیجیتـال :هـدف ،اسـتفاده از ابزارهـای دیجیتـال در تبلیـغ
و بازاریابی.
.8کمپیـن برندینـگ :هـدف ،ایجـاد هویـت برنـد و افزایـش شـناخت
عمومـی از آن.
موفقیت
مراحلاجراییک کمپینموفق
نــوآوری و خلاقیــت بــدون برنام هریــزی مناســب ،نم یتوانــد منجــر
بــه موفقیــت شــود .اجــرای یــک کمپیــن موفــق شــامل گا مهــای
کلیـدی اسـت کـه بـه برنام هریـزی دقیـق ،اجـرای منسـجم و ارزیابی
ب هموقــع کمــک م یکننــد .مه متریــن ایــن مراحــل عبارتنــد از:
.1تعییــن هــدف کمپیــن :مشــخص کــردن اهــداف کلان و تعییــن
شــاخ صهای ســنجش موفقیــت.
.2شناسـایی مخاطبـان هـدف :تحلیـل بـازار و بخ شبنـدی مخاطبـان
بـر اسـاس نیازهـا ،علایـق و الگوهـای رفتـاری.
.3تحقیــق و برنام هریــزی :بررســی رقبــا ،تحلیــل داد ههــا و انتخــاب
اسـتراتژی مناسـب.
.4انتخـاب ابزارها و کانا لهای ارتباطی :اسـتفاده از شـبک ههای اجتماعی،
تبلیغـات دیجیتال ،ایمیل مارکتینگ و سـایر رو شهای ارتباطی.
.5طراحـی پیـام و محتـوا :ایجـاد پیا مهایـی جـذاب ،واضـح و مرتبـط
بــا مخاطبان.
.6اجــرا :را هانــدازی کمپیــن ،نظــارت بــر فرآینــد اجــرا و اعمــال
تغییــرات لازم در صــورت ضــرورت.