Page 20 - 20 - 21
P. 20
گپ 18
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 20و | 21مرداد و شهریور | 1404
روایتــی تــازه و تصویــری نزدیکتــر بــه نــگاه شــهروندان ارائــه
شــود .همیــن ترکیــب نــگاه رســانهای و هنــری باعــث شــد کارم
بـرای مـردم تازگـی داشـته باشـد و در عیـن حـال بـرای مدیریـت
شــهری نیــز نتیجــه ملمــوس و مؤثــر بــه همــراه داشــته باشــد.
در طــول دوران کاریتــون بزرگتریــن چالــش چـه بـوده و چطـور
باهــاش برخــورد کردیــد؟
بــه نظــر مــن هیــچ موضوعــی آنقــدر ســخت نیســت کــه بــا
تـاش و پیگیـری حـل نشـود ،امـا تجربههـای دشـوار داشـتهام؛
مثــل از دســت دادن همــکارم در حادثــه ســقوط آسانســور در
منطقــه ۱۸و مدیریــت ایــن شــرایط ســخت روحــی و رســانهای.
همچنیـن در آت شسـوزی بـازار آهـن شـادآباد و حادثـه پلاسـکو
حضــور داشــتم و فهمیــدم روابــط عمومــی در بحــران فقــط کار
رسـان های نیسـت و نیـاز بـه مدیریـت ،همدلـی و روایـت درسـت
دارد .بزر گتریــن چالــش روابــط عمومــی همیشــه مقابلــه بــا
اخبــار نادرســت و جوســازی رســان های بــوده کــه بــا شــفافیت و
ســرعت بایــد ذهنیــت درســت را در جامعــه شــکل داد.
در آ ت شسوزی بازار
آهن شادآباد و حادثه
پلاسکو حضور داشتم و
فهمیدم روابط عمومی
در بحران فقط کار
رسان های نیست و نیاز
به مدیریت ،همدلی
و روایت درست دارد.
بزر گترین چالش روابط
عمومی همیشه مقابله
با اخبار نادرست و
جوسازی رسان های بوده
که با شفافیت و سرعت
باید ذهنیت درست را
در جامعه شکل داد

