Page 20 - 20 - 21
P. 20

‫گپ‬            ‫‪18‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شماره ‪ 20‬و ‪ | 21‬مرداد و شهریور | ‪1404‬‬

‫روایتــی تــازه و تصویــری نزدیک‌تــر بــه نــگاه شــهروندان ارائــه‬
‫شــود‪ .‬همیــن ترکیــب نــگاه رســانه‌ای و هنــری باعــث شــد کارم‬
‫بـرای مـردم تازگـی داشـته باشـد و در عیـن حـال بـرای مدیریـت‬
‫شــهری نیــز نتیجــه ملمــوس و مؤثــر بــه همــراه داشــته باشــد‪.‬‬

‫در طــول دوران کاری‌تــون بزرگ‌تریــن چالــش چـه بـوده و چطـور‬
                                     ‫باهــاش برخــورد کردیــد؟‬

‫بــه نظــر مــن هیــچ موضوعــی آن‌قــدر ســخت نیســت کــه بــا‬
‫تـاش و پیگیـری حـل نشـود‪ ،‬امـا تجربه‌هـای دشـوار داشـته‌ام؛‬
‫مثــل از دســت دادن همــکارم در حادثــه ســقوط آسانســور در‬
‫منطقــه ‪ ۱۸‬و مدیریــت ایــن شــرایط ســخت روحــی و رســانه‌ای‪.‬‬
‫همچنیـن در آت ‌شسـوزی بـازار آهـن شـادآباد و حادثـه پلاسـکو‬
‫حضــور داشــتم و فهمیــدم روابــط عمومــی در بحــران فقــط کار‬
‫رسـان ‌های نیسـت و نیـاز بـه مدیریـت‪ ،‬همدلـی و روایـت درسـت‬
‫دارد‪ .‬بزر ‌گتریــن چالــش روابــط عمومــی همیشــه مقابلــه بــا‬
‫اخبــار نادرســت و جوســازی رســان ‌های بــوده کــه بــا شــفافیت و‬

         ‫ســرعت بایــد ذهنیــت درســت را در جامعــه شــکل داد‪.‬‬

‫در آ ت ‌شسوزی بازار‬
‫آهن شادآباد و حادثه‬
‫پلاسکو حضور داشتم و‬
‫فهمیدم روابط عمومی‬
‫در بحران فقط کار‬
‫رسان ‌های نیست و نیاز‬
‫به مدیریت‪ ،‬همدلی‬
‫و روایت درست دارد‪.‬‬
‫بزر ‌گترین چالش روابط‬
‫عمومی همیشه مقابله‬
‫با اخبار نادرست و‬
‫جوسازی رسان ‌های بوده‬
‫که با شفافیت و سرعت‬
‫باید ذهنیت درست را‬
‫در جامعه شکل داد‬
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25