Page 22 - 20 - 21
P. 22

‫گپ‬            ‫‪20‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شماره ‪ 20‬و ‪ | 21‬مرداد و شهریور | ‪1404‬‬

‫فرصـت بـرای پختـه شـدن داشـته باشـه و تـوی کار رشـد کنـه‪.‬‬
‫ایـن ترکیـب آزادی عمـل در کنـار چارچـوب منظـم باعـث شـده‬

    ‫تیــم پرانــرژی بمونــه و خروجی‌هــا هــم قابــل اعتمــاد باشــه‪.‬‬

‫نمونـه‌ای از یـک پـروژه خلاقانـه یـا کمپیـن موفـق روابـط عمومـی کـه‬
                                  ‫اجـرا کردیـد رو تعریـف کنیـد؟‬

‫یکــی از خلاقانه‌تریــن پروژه‌هــا‪ ،‬ویدیوهــای دوربیــن مخفــی‬
‫در ایرا ‌نمــال بــود؛ جایــی کــه مــردم مقابــل یــک آینــه فکــر‬
‫م ‌یکردنــد بــه تهــران وصــل شــده‌اند و ناگهــان خودشــان را‬
‫دیدنـد؛ پیامـی سـاده و تاثیرگذار‪«:‬خـود شـما می‌توانیـد شـهردار‬

                                                    ‫تهــران باشــید‪».‬‬
‫ویدیوهـای ‪۲۲‬پرایمـی نقطـه عطـف کارهـا بودنـد‪ .‬در ایـن مجموعه‬
‫ظرفیت‌هــای گردشــگری منطقــه ‪ ۲۲‬معرفــی شــد؛ از ویدیــوی‬
‫ترســناک بــرای معرفــی «صخر ‌ههــای ارواح» تــا فیلم‌بــرداری از‬

                                                  ‫پـرواز پاراگلایـدر‪.‬‬
‫در کمپیــن ســیزده‌به‌در‪ ،‬همــکاران بــا وجــود ســختی‪ ،‬در پــارک‬
‫چیتگــر مســابقه جمــع‌آوری زبالــه برگــزار کردنــد کــه هــم‬

       ‫مشــارکت مــردم را بــالا بــرد و هــم محیــط تمیــز مانــد‪.‬‬
‫یکــی دیگــر از پروژ ‌ههــا‪ ،‬روایــت شــفاف از احیــای چیتگــر بــود‪.‬‬
‫ایــن بــار از لحظــه قطــع درختــان خشــک فیل ‌مبــرداری شــد و‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27