Page 22 - 20 - 21
P. 22
گپ 20
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 20و | 21مرداد و شهریور | 1404
فرصـت بـرای پختـه شـدن داشـته باشـه و تـوی کار رشـد کنـه.
ایـن ترکیـب آزادی عمـل در کنـار چارچـوب منظـم باعـث شـده
تیــم پرانــرژی بمونــه و خروجیهــا هــم قابــل اعتمــاد باشــه.
نمونـهای از یـک پـروژه خلاقانـه یـا کمپیـن موفـق روابـط عمومـی کـه
اجـرا کردیـد رو تعریـف کنیـد؟
یکــی از خلاقانهتریــن پروژههــا ،ویدیوهــای دوربیــن مخفــی
در ایرا نمــال بــود؛ جایــی کــه مــردم مقابــل یــک آینــه فکــر
م یکردنــد بــه تهــران وصــل شــدهاند و ناگهــان خودشــان را
دیدنـد؛ پیامـی سـاده و تاثیرگذار«:خـود شـما میتوانیـد شـهردار
تهــران باشــید».
ویدیوهـای ۲۲پرایمـی نقطـه عطـف کارهـا بودنـد .در ایـن مجموعه
ظرفیتهــای گردشــگری منطقــه ۲۲معرفــی شــد؛ از ویدیــوی
ترســناک بــرای معرفــی «صخر ههــای ارواح» تــا فیلمبــرداری از
پـرواز پاراگلایـدر.
در کمپیــن ســیزدهبهدر ،همــکاران بــا وجــود ســختی ،در پــارک
چیتگــر مســابقه جمــعآوری زبالــه برگــزار کردنــد کــه هــم
مشــارکت مــردم را بــالا بــرد و هــم محیــط تمیــز مانــد.
یکــی دیگــر از پروژ ههــا ،روایــت شــفاف از احیــای چیتگــر بــود.
ایــن بــار از لحظــه قطــع درختــان خشــک فیل مبــرداری شــد و

