Page 25 - 20 - 21
P. 25

‫چشـم‌انداز شـخصی شـما بـرای آینـده روابـط عمومـی در مدیریـت‬
                                                ‫شـهری چیـه؟‬

‫چشــم‌انداز آینــده روابــط عمومــی شــهری‪ ،‬تبدیــل شــدن‬
‫آن از یــک واحــد اطلا ‌عرســانی بــه نهــادی «تعامل‌گــر‬
‫و اثرگــذار» اســت؛ جایــی کــه شــهروند تنهــا شــنونده‬
‫نباشــد‪ ،‬بلکــه بازیگــر اصلــی روای ‌تهــای شــهری شــود‪.‬‬
‫هـوش مصنوعـی در ایـن مسـیر نقـش کلیـدی دارد؛ ابـزاری کـه‬
‫هزین ‌ههــا را کاهــش داده و کیفیــت روایت‌گــری را چنــد برابــر‬
‫م ‌یکنـد‪ ،‬امـا باید مکمـل خلاقیت انسـانی باشـد نـه جایگزیـن آن‪.‬‬
‫روابــط عمومــی آینــده بایــد شــفافیت را بــه اوج برســاند تــا‬
‫اعتمـاد شـهروندان تقویـت شـود و مشـارکت واقعـی شـکل گیـرد‪.‬‬
‫همچنیــن مدیــران ارشــد بایــد جایــگاه روابــط عمومــی را درک‬
‫کننــد؛ نهــادی کــه هــم صــدای مــردم را منتقــل م ‌یکنــد و هــم‬
‫خدمــات مدیریــت شــهری را ســاده و مردمــی بازنمایــی م ‌یکنــد‪.‬‬
‫هـدف نهایـی‪ ،‬شـهری اسـت کـه مـردم در آن ن ‌هفقـط مخاطـب‪،‬‬

         ‫بلکـه روایتگـر و بازیگـر اصلـی قصـه شهرشـان باشـند‪.‬‬

‫شماره ‪ 20‬و ‪ | 21‬مرداد و شهریور ماه | ‪23 | 1404‬‬
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30