Page 12 - 20 - 21
P. 12
کارستان 10
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 20و | 21مرداد و شهریور | 1404
بحرانهــای رســانهای ،چگونگــی هدایــت تیــم روابــط عمومــی،
میــزان تعامــل بــا شــهروندان و نهادهــا ،کارآمــدی گزار شهــا
و بولت نهــای خبــری و همچنیــن میــزان اثربخشــی در انعــکاس
فعالیتهــای شــهرداری
ایــن ارزیابــی بهصــورت ســالانه و در دو مقطــع فروردیــن و
مهرمـاه) صـورت م یگیـرد؛ نتایـج نهایـی پـس از بررسـی کمیتـه
ارزیابــی و انتصــاب ،بــه شــهرداران مناطــق و مدیــران مربوطــه
اعــام میشــود.
ساختار کمیته ارزیابی و رسیدگی به اعتراضات
کمیتــه ارزیابــی و انتصــاب متشــکل از هفــت عضــو اســت کــه
شــامل رئیــس مرکــز ارتباطــات و امــور بی نالملــل ،معاونــان
مرتبــط ،اســاتید دانشــگاه و چهر ههــای باســابقه روابــط عمومــی
میشــود .ایــن کمیتــه وظیفــه دارد شایســتگ یها را بازطراحــی،
ارزیاب یهــا را انجــام و شــرایط احــراز مدیــران را بررســی کنــد.
در صـورت اعتـراض مدیـران بـه نتایـج ارزیابـی ،آنـان م یتواننـد
ظــرف دو هفتــه از طریــق مکاتبــه رســمی موضــوع را پیگیــری

