Page 12 - 20 - 21
P. 12

‫کارستان‬            ‫‪10‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شماره ‪ 20‬و ‪ | 21‬مرداد و شهریور | ‪1404‬‬

‫بحران‌هــای رســانه‌ای‪ ،‬چگونگــی هدایــت تیــم روابــط عمومــی‪،‬‬
‫میــزان تعامــل بــا شــهروندان و نهادهــا‪ ،‬کارآمــدی گزار ‌شهــا‬
‫و بولت ‌نهــای خبــری و همچنیــن میــزان اثربخشــی در انعــکاس‬

                                          ‫فعالیت‌هــای شــهرداری‬
‫ایــن ارزیابــی به‌صــورت ســالانه و در دو مقطــع فروردیــن و‬
‫مهرمـاه) صـورت م ‌یگیـرد؛ نتایـج نهایـی پـس از بررسـی کمیتـه‬
‫ارزیابــی و انتصــاب‪ ،‬بــه شــهرداران مناطــق و مدیــران مربوطــه‬

                                                  ‫اعــام می‌شــود‪.‬‬

                  ‫ساختار کمیته ارزیابی و رسیدگی به اعتراضات‬

‫کمیتــه ارزیابــی و انتصــاب متشــکل از هفــت عضــو اســت کــه‬
‫شــامل رئیــس مرکــز ارتباطــات و امــور بی ‌نالملــل‪ ،‬معاونــان‬
‫مرتبــط‪ ،‬اســاتید دانشــگاه و چهر ‌ههــای باســابقه روابــط عمومــی‬
‫می‌شــود‪ .‬ایــن کمیتــه وظیفــه دارد شایســتگ ‌یها را بازطراحــی‪،‬‬
‫ارزیاب ‌یهــا را انجــام و شــرایط احــراز مدیــران را بررســی کنــد‪.‬‬
‫در صـورت اعتـراض مدیـران بـه نتایـج ارزیابـی‪ ،‬آنـان م ‌یتواننـد‬
‫ظــرف دو هفتــه از طریــق مکاتبــه رســمی موضــوع را پیگیــری‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17