Page 88 - alllllll
P. 88
بی نالملل 86
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 14و | 15بهمن و اسفند ماه
از بحـــــرانبهاوج نتیجه یک همکاری،
با کمپینخلاقانه تبلیغی خلاقانه که
در آن نام KFCبه
در فوریــه KFC،2018بــابحــرانجــد یایبــهنــام صورت “ ”FCKبر
“ ”ChickenCrisisمواجــه شــد کــه نــه تنهــا در روی سط لهای مر غ
بریتانیـابلکـهدر سـطحبی نالمللـیخبرسـاز شـد.ایـن تغییر یافت .این
بحـرانبـهدلیـلمشـکلاتدر زنجیـرهتأمیـنوتحویـل اقدام نه تنها یک
مــر غبــهوجــود آمــدومنجــر بــهبســتهشــدنصدهــا عذرخواهی ،بلکه به
نوعی نشاندهنده
رســتوران و نارضایتــی شــدید مشــتریان شــد. شو خطبعی برند در
مواجهه با بحران بود