Page 90 - alllllll
P. 90

‫بی ‌نالملل‬           ‫‪88‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شماره ‪ 14‬و ‪ | 15‬بهمن و اسفند ماه‬

‫نارضایتــی مشــتریان و فرانچایزهــا‪ ،‬دوم‪ ،‬ارائــه توضیحــی‬
‫شـفاف و روشـن دربـاره اقداماتـی کـه بـرای حـل مشـکل در‬

                                             ‫حــال انجــام اســت‪.‬‬

                                                ‫همکاری با ‪Mother‬‬
‫آژانـس خلاقیـت ‪ Mother‬کـه تنهـا ‪ 11‬مـاه قبـل از ایـن بحـران‬
‫مســئولیت حســاب خــاق ‪ KFC‬را بــه دســت آورده بــود‪ ،‬بــا‬
‫بررسـی عمیـق کسـب‌وکار ‪ KFC‬بـه یـک بینـش حیاتـی دسـت‬
‫یافــت‪ .‬تقریبــ ًا ســه‌چهارم (‪ )%71‬از جمعیــت بریتانیــا حداقــل‬
‫یــک بــار در ســال بــه ‪ KFC‬مراجعــه می‌کننــد و ی ‌کچهــارم‬
‫(‪ )%24‬از آنهـا بـه طـور هفتگـی یـا ماهانـه در ایـن رسـتورا ‌نها‬

                                                 ‫غــذا م ‌یخورنــد‪.‬‬
‫بـا توجـه بـه ایـن مقیـاس وسـیع‪ KFC ،‬نیـاز بـه یـک را ‌هحـل‬

                ‫مؤثـر بـرای رسـیدن بـه ایـن جمعیـت داشـت‪.‬‬

                                                       ‫انتخاب رسانه‬
‫بــا همــکاری آژانــس رســانه‌ای ‪ KFC‬تصمیــم گرفــت کــه‬
‫رسـان ‌ههای چاپـی بهتریـن گزینـه بـرای دسـتیابی بـه اهـداف‬
‫خـود هسـتند‪ .‬ایـن انتخـاب بـه دلیـل قابلیـت دسترسـی بـه‬
‫«اقلیـت قابـل توجهـی» از مصر ‌فکننـدگان بریتانیـا و همچنیـن‬
‫اعتمــاد بالاتــر رســان ‌ههای چاپــی نســبت بــه رســانه‌های‬
‫اجتماعــی بــود‪ .‬دو روزنامــه – ‪ The Sun‬و ‪ – Metro‬انتخــاب‬
‫شـدند تـا خواننـدگان ترکیبـی نزدیـک بـه شـش میلیـون نفـر‬

                                            ‫را هــدف قــرار دهنــد‪.‬‬
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95