Page 42 - 16 & 17 all
P. 42
برای تماشا گپ 42
کلیک کنید
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
در گفت و گو با علی طهماسبی مدیر روابط عمومی منطقه 2
روایت خلــق یـک بــرند شهـری
اطلاعـــات و ارتباطــات نقــش محــوری در رشــد و بالندگــی
ســـازما نها ایفــا م یکننــد ،اهمیــت «برندســازی روابــط
عمومـــی» بیـــش از هــر زمــان دیگــری احســاس م یشــود .شــهرداری
منطقـــه ۲تهـــران نیــز بــا درک ایــن ضــرورت ،از ســال ۱۳۹۸رویکــردی
نویـــن را در حــوزه اطلا عرســانی و ارتباطــات خــود آغــاز کــرد.
در ایــنمســیر،روابــطعمومــیمنطقــه ۲بــاطراحــی واجــرایپروژ ههــای
متنـوعوخلاقانـه،تـاش کـردهاسـتتـاضمـنجلـباعتمـادعمومـی،
هویتـــی متمایــز و پایــدار بــرای منطقــه خــود بســازد و شــهروندان
را بـــه عنـــوان مخاطبــان اصلــی ،در مرکــز ایــن فراینــد قــرار دهــد.
در ایـــن گف توگــو ،علــی طهماســبی از تجرب ههــای ارزشــمند خــود در
ایجـــاد برنـــد ،چال شهــای پیــش رو ،رقاب تهــای موجــود ،جایــگاه
شــهرونداندر ایــنفرآینــد ،وچشــ ماندازهای آینــده ســخنم یگویــد.
همچنیــنبــهمعرفــیابزارهــاوتولیــداتنوینــیم یپــردازد کــهبــاهــدف
تقویــتارتبــاط بــا شــهروندان و ارتقــایجایــگاهمنطقــهدر ســطحشــهر
تهـــران طراحـــی شــد هاند.