Page 42 - 16 & 17 all
P. 42

‫برای تماشا‬                         ‫گپ‬                ‫‪42‬‬
‫کلیک کنید‬
            ‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
            ‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

            ‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

‫در گفت و گو با علی طهماسبی مدیر روابط عمومی منطقه ‪2‬‬

‫روایت خلــق یـک بــرند شهـری‬

‫اطلاعـــات و ارتباطــات نقــش محــوری در رشــد و بالندگــی‬
‫ســـازما ‌نها ایفــا م ‌یکننــد‪ ،‬اهمیــت «برندســازی روابــط‬
‫عمومـــی» بیـــش از هــر زمــان دیگــری احســاس م ‌یشــود‪ .‬شــهرداری‬
‫منطقـــه ‪ ۲‬تهـــران نیــز بــا درک ایــن ضــرورت‪ ،‬از ســال ‪ ۱۳۹۸‬رویکــردی‬
‫نویـــن را در حــوزه اطلا ‌عرســانی و ارتباطــات خــود آغــاز کــرد‪.‬‬
‫در ایــنمســیر‪،‬روابــطعمومــیمنطقــه‪ ۲‬بــاطراحــی واجــرایپروژ ‌ههــای‬
‫متنـوعوخلاقانـه‪،‬تـاش کـردهاسـتتـاضمـنجلـباعتمـادعمومـی‪،‬‬
‫هویتـــی متمایــز و پایــدار بــرای منطقــه خــود بســازد و شــهروندان‬
‫را بـــه عنـــوان مخاطبــان اصلــی‪ ،‬در مرکــز ایــن فراینــد قــرار دهــد‪.‬‬
‫در ایـــن گف ‌توگــو‪ ،‬علــی طهماســبی از تجرب ‌ههــای ارزشــمند خــود در‬
‫ایجـــاد برنـــد‪ ،‬چال ‌شهــای پیــش رو‪ ،‬رقاب ‌تهــای موجــود‪ ،‬جایــگاه‬
‫شــهرونداندر ایــنفرآینــد‪ ،‬وچشــ ‌ماندازهای آینــده ســخنم ‌یگویــد‪.‬‬
‫همچنیــنبــهمعرفــیابزارهــاوتولیــداتنوینــیم ‌یپــردازد کــهبــاهــدف‬
‫تقویــتارتبــاط بــا شــهروندان و ارتقــایجایــگاهمنطقــهدر ســطحشــهر‬

                                         ‫تهـــران طراحـــی شــد ‌هاند‪.‬‬
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47