Page 46 - 16 & 17 all
P. 46

‫گپ‬                ‫‪46‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

‫مختلـف تبلیغاتـی اسـتفاده کردیـم؛ چـه در قال ‌بهـای سـنتی و چـه در‬
‫قال ‌بهــای نویــن همچــون شــبک ‌ههای اجتماعــی‪ ،‬تبلیغــات محیطــی و‬

                                   ‫تولیــد محتــوای چندرســانه‌ای‪.‬‬

           ‫برای ادامه مسیر چه استراتژی‌ای در نظر گرفت ‌هاید؟‬
‫اسـتراتژی مـا در حـوزه برندسـازی‪ ،‬نـگاه بلندمـدت و پایدار اسـت‪ .‬برنامه‬
‫مـا بـر ایـن مبنـا تنظیـم شـده کـه بـا ایجـاد یـک هویـت منحصربه‌فـرد‬
‫و تقویـت ارتبـاط مؤثـر بـا مخاطبـان فعلـی و آینـده‪ ،‬بتوانیـم فرآینـد‬
‫توســعه برنــد را بــه شــکلی مســتمر و منســجم ادامــه دهیــم‪ .‬تمرکــز‬
‫بــر کیفیــت تولیــدات‪ ،‬نــوآوری در رو ‌شهــای اطلاع‌رســانی و توســعه‬

        ‫ابزارهـای ارتباطـی از جملـه محورهـا‌ی ایـن اسـتراتژی اسـت‪.‬‬

‫در نبــود شــما بــه عنــوان مدیــر روابــط عمومــی‪ ،‬آیــا‬
‫سـاختار بـه نحـوی طراحـی شـده کـه ایـن مسـیر ادامـه‌دار‬

                                                          ‫باشــد؟‬
‫هــدف مــا از ابتــدا ایــن بــود کــه فرآینــد برندســازی بــه صــورت‬
‫سیســتماتیک و قابــل اســتمرار طراحــی شــود‪ .‬بنابرایــن زیرســاخت‌ها‪،‬‬
‫ابزارهــا و رو ‌شهــای کاری بــه گونــه‌ای برنام ‌هریــزی شــد کــه مســیر‬
‫پیشـرفت و توسـعه برنـد حتـی در نبـود افـراد‪ ،‬امکا ‌نپذیـر باشـد‪ .‬بـا ایـن‬
‫حــال‪ ،‬بــه دلیــل تفــاوت نگر ‌شهــا و ســلیق ‌هها در نحــوه اطلا ‌عرســانی‬
‫درون سـازمان‪ ،‬نم ‌یتوانـم بـا اطمینـان کامـل نسـبت بـه حفـظ دقیـق‬

                            ‫ایـن مسـیر در آینـده اظهـار نظـر کنـم‪.‬‬

‫دربــاره برندهایــی کــه در منطقــه ‪ ۲‬تولیــد و آفریــده‬
                                  ‫شــده‌اند توضیــح دهیــد‪.‬‬

‫روابـط عمومـی شـهرداری منطقـه ‪ ۲‬تهـران از سـال ‪ ۱۳۹۸‬بـا طراحـی‬
‫و تولیـد ابزارهـای نویـن اطلا ‌عرسـانی‪ ،‬در راسـتای توسـعه ارتباطـات بـا‬
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51