Page 46 - 16 & 17 all
P. 46
گپ 46
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
مختلـف تبلیغاتـی اسـتفاده کردیـم؛ چـه در قال بهـای سـنتی و چـه در
قال بهــای نویــن همچــون شــبک ههای اجتماعــی ،تبلیغــات محیطــی و
تولیــد محتــوای چندرســانهای.
برای ادامه مسیر چه استراتژیای در نظر گرفت هاید؟
اسـتراتژی مـا در حـوزه برندسـازی ،نـگاه بلندمـدت و پایدار اسـت .برنامه
مـا بـر ایـن مبنـا تنظیـم شـده کـه بـا ایجـاد یـک هویـت منحصربهفـرد
و تقویـت ارتبـاط مؤثـر بـا مخاطبـان فعلـی و آینـده ،بتوانیـم فرآینـد
توســعه برنــد را بــه شــکلی مســتمر و منســجم ادامــه دهیــم .تمرکــز
بــر کیفیــت تولیــدات ،نــوآوری در رو شهــای اطلاعرســانی و توســعه
ابزارهـای ارتباطـی از جملـه محورهـای ایـن اسـتراتژی اسـت.
در نبــود شــما بــه عنــوان مدیــر روابــط عمومــی ،آیــا
سـاختار بـه نحـوی طراحـی شـده کـه ایـن مسـیر ادامـهدار
باشــد؟
هــدف مــا از ابتــدا ایــن بــود کــه فرآینــد برندســازی بــه صــورت
سیســتماتیک و قابــل اســتمرار طراحــی شــود .بنابرایــن زیرســاختها،
ابزارهــا و رو شهــای کاری بــه گونــهای برنام هریــزی شــد کــه مســیر
پیشـرفت و توسـعه برنـد حتـی در نبـود افـراد ،امکا نپذیـر باشـد .بـا ایـن
حــال ،بــه دلیــل تفــاوت نگر شهــا و ســلیق هها در نحــوه اطلا عرســانی
درون سـازمان ،نم یتوانـم بـا اطمینـان کامـل نسـبت بـه حفـظ دقیـق
ایـن مسـیر در آینـده اظهـار نظـر کنـم.
دربــاره برندهایــی کــه در منطقــه ۲تولیــد و آفریــده
شــدهاند توضیــح دهیــد.
روابـط عمومـی شـهرداری منطقـه ۲تهـران از سـال ۱۳۹۸بـا طراحـی
و تولیـد ابزارهـای نویـن اطلا عرسـانی ،در راسـتای توسـعه ارتباطـات بـا