Page 44 - 16 & 17 all
P. 44

‫گپ‬                ‫‪44‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

‫در حــال حاضــر چــه تصویــری از ایــن برنــد داریــد و چــه‬
                         ‫مشــکلاتی را پی ‌شبینــی م ‌یکنیــد؟‬

‫در مسـیر برندسـازی‪ ،‬همـواره تـاش داشـتیم تولیـدات اطلا ‌عرسـانی و‬
‫تبلیغاتـی را دارای هویـت مشـخص و جذاب کنیم‪ .‬در ایـن فرایند‪ ،‬نیازها و‬
‫احساسـات مخاطبـان بـه طـور ویـژه مـورد توجـه قـرار گرفت تا برداشـت‬
‫و ذهنیـت آنـان نسـبت بـه برنـد‪ ،‬همسـو با اهـداف ما باشـد‪ .‬خوشـبختانه‬
‫تاکنــون بــه میــزان قابــل قبولــی بــه ایــن هــدف نزدیــک شــده‌ایم‪.‬‬
‫بـا ایـن وجـود‪ ،‬همچنـان چالش‌هایـی نظیـر تثبیـت موقعیـت برنـد در‬
‫بلندمـدت‪ ،‬حفـظ انسـجام ارتباطـی در آینـده و ارتقـاء مـداوم کیفیـت‬

                                   ‫محتـوا پیـش روی مـا قـرار دارد‪.‬‬

                  ‫در این مسیر با چه چال ‌شهایی مواجه شدید؟‬
‫یکـی از چال ‌شهـای اصلـی مـا معرفـی برنـد بـه جامعـه هـدف و پذیـرش‬
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49