Page 44 - 16 & 17 all
P. 44
گپ 44
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
در حــال حاضــر چــه تصویــری از ایــن برنــد داریــد و چــه
مشــکلاتی را پی شبینــی م یکنیــد؟
در مسـیر برندسـازی ،همـواره تـاش داشـتیم تولیـدات اطلا عرسـانی و
تبلیغاتـی را دارای هویـت مشـخص و جذاب کنیم .در ایـن فرایند ،نیازها و
احساسـات مخاطبـان بـه طـور ویـژه مـورد توجـه قـرار گرفت تا برداشـت
و ذهنیـت آنـان نسـبت بـه برنـد ،همسـو با اهـداف ما باشـد .خوشـبختانه
تاکنــون بــه میــزان قابــل قبولــی بــه ایــن هــدف نزدیــک شــدهایم.
بـا ایـن وجـود ،همچنـان چالشهایـی نظیـر تثبیـت موقعیـت برنـد در
بلندمـدت ،حفـظ انسـجام ارتباطـی در آینـده و ارتقـاء مـداوم کیفیـت
محتـوا پیـش روی مـا قـرار دارد.
در این مسیر با چه چال شهایی مواجه شدید؟
یکـی از چال شهـای اصلـی مـا معرفـی برنـد بـه جامعـه هـدف و پذیـرش