Page 45 - 16 & 17 all
P. 45

‫آن توسـط مخاطبـان بـود‪ .‬در مراحـل ابتدایـی‪ ،‬مقاوم ‌تهایـی از سـوی‬
‫بخ ‌شهـای درون‌سـازمانی و همچنیـن برخـی مخاطبـان بیرونـی وجـود‬
‫داشـت‪ .‬امـا بـا اسـتمرار فعالی ‌تهـا‪ ،‬تولیـدات متنـوع‪ ،‬بهر‌هگیـری از زبـان‬
‫سـاده و قابـل فهـم بـرای مـردم و تمرکـز بـر نیازهـای واقعـی جامعـه‪،‬‬

      ‫توانسـتیم ایـن چال ‌شهـا را تـا حـد زیـادی پشـت سـر بگذاریـم‪.‬‬

           ‫آیا در رقابت با سایر مناطق و ارگان‌ها قرار گرفتید؟‬
‫بلــه‪ ،‬قطعــاً در رقابــت قــرار گرفتیــم‪ .‬البتــه رقابــت در ایــن حــوزه را‬
‫مثبــت ارزیابــی م ‌یکنیــم؛ چراکــه توانســتیم الگویــی نــو بــرای ســایر‬
‫مناطـق شـهرداری و ارگا ‌نهـای مشـابه ایجـاد کنیـم‪ .‬ایـن رقابـت سـالم‬
‫و سـازنده‪ ،‬انگیـزه بیشـتری بـرای بهبـود کیفیـت تولیـدات اطلاع‌رسـانی‬
‫و تبلیغاتـی در سـطح منطقـه و حتـی در مقیـاس شـهری فراهـم کـرده‬

                                                            ‫اسـت‪.‬‬

                 ‫شهروندان در این برند چه جایگاهی داشتند؟‬
‫مخاطــب اصلــی در فرآینــد برندســازی‪ ،‬شــهروندان منطقــه ‪۲‬‬
‫تهــران بودنــد‪ .‬در طراحــی و پیاده‌ســازی برنــد‪ ،‬تــاش شــد‬
‫دیدگا‌ههــا‪ ،‬خواســته‌ها و ســلیقه‌های آنــان لحــاظ شــود تــا‬
‫برنــد بــه صــورت طبیعــی توســط جامعــه پذیرفتــه شــود و در‬
‫مســیر اطلا ‌عرســانی‪ ،‬تأثیرگــذاری بیشــتری داشــته باشــد‪.‬‬
‫از جملــه اقدامــات شــاخص در ایــن زمینــه‪ ،‬پــروژه «آقــای ‪۲‬شــواری»‬
‫اســت؛ کاراکتــری دوس ‌تداشــتنی کــه بــا اســتفاده از قال ‌بهایــی‬
‫نظیــر انیمیشــن‪ ،‬عروســک و کتا ‌بهــای کودکانــه‪ ،‬ارتبــاط مؤثــری بــا‬

                                        ‫شــهروندان برقــرار م ‌یکنــد‬
                                        ‫و پیا ‌مهــای آموزشــی را‬

                                               ‫منتقــل می‌ســازد‪.‬‬

                                        ‫چقــدر از تبلیغــات‬
                                            ‫اســتفاده کردیــد؟‬

                                        ‫تبلیغـات یکـی از سـتون‌های‬
                                        ‫اصلــی فرآینــد برندســازی‬
                                        ‫و اطلاع‌رســانی اســت‪ .‬مــا‬
                                        ‫نیــز در راســتای معرفــی‬
                                        ‫برنــد‪ ،‬از ظرفیت‌هــای‬
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50