Page 40 - 16 & 17 all
P. 40

‫مسابقه‬                       ‫‪40‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت ‪1404‬‬

‫در اطلا ‌عرســانی و تبییــن اقدامــات‬          ‫جشنواره‬
‫زیســ ‌تمحیطی و فناورانــه‪ ،‬ایــن بخــش‬        ‫اردیبهشت‪ ،‬نه‌تنها‬
‫بــه روایــت پروژ ‌ههــای برق ‌یســازی‬         ‫محملی برای معرفی‬
‫نــاوگان حم ‌ل ‌ونقــل عمومــی و آگا ‌هســازی‬  ‫آ ثار برتر رسان ‌های‬
‫شـهروندان در ایـن زمینـه اختصـاص دارد‪.‬‬         ‫و تبلیغاتی است‪،‬‬
‫طر ‌حهـای امیـد و افتخـار شـرک ‌تکنندگان‬       ‫بلکه به فرصتی برای‬
‫م ‌یتواننــد بهتریــن روایــت‪ ،‬پوشــش‬          ‫شبکه‌سازی‪ ،‬تبادل‬
‫خبــری‪ ،‬و طراحــی خلاقانــه مراســ ‌مهای‬       ‫تجربه‪ ،‬و ارتقای‬
‫امیــد و افتخــار را بــه رقابــت بگذارنــد‪.‬‬   ‫استانداردهای‬
‫از گزار ‌شهــای ویدئویــی گرفتــه تــا‬         ‫اطلا ‌عرسانی در‬
‫روای ‌تهــای مردمــی در ایــن بخــش‬            ‫مجموعه شهرداری‬
                                               ‫تهران تبدیل شده‬
       ‫جایگاهــی ویــژه خواهــد داشــت‪.‬‬        ‫است این رویداد‬
‫پویـــــش «مـــــن شـــــهردارم» و‬             ‫قرار است جایگاه‬
‫ایده‌پــردازی بــرای دور چهــارم آن‬            ‫روابط عموم ‌یها را از‬
‫پویــش مشــارکتی «مــن شــهردارم» بــار‬        ‫اطلاع‌رسانی صرف‪،‬‬
‫دیگـر در ایـن جشـنواره مـورد توجـه قـرار‬       ‫به کنشگری فرهنگی‬
‫م ‌یگیــرد‪ .‬ایده‌پــردازی بــرای اجــرای‬       ‫و اجتماعی در اداره‬
‫خلاقان ‌هتــر و اثربخ ‌شتــر ایــن پویــش در‬   ‫شهر ارتقا دهد‬
‫چهارمیــن دوره آن‪ ،‬از بخش‌هــای نوآورانــه‬

                   ‫جشــنواره خواهــد بــود‪.‬‬
‫بزرگداشــــت رویدادهــــای دینــــی و‬
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45