Page 37 - 16 & 17 all
P. 37

‫نامگذاری هفته ارتباطات‬                                         ‫روز اول‪:‬‬

                               ‫روابطعمومیوجها ِدتبیین‬                  ‫روز دوم‪:‬‬
‫محـور‪ :‬نقــش روابــط عمومــی در روشــ ‌نگری و آگاه ‌یرســانی‬
‫و ســرمای ‌هگذاری بــرای تولیــد فرهنــگ ب ‌‌همنظــور مقابلــ ‌ه بــا‬  ‫روز سوم‪ :‬روز چهارم‪:‬‬

                              ‫جنـگ نـرم رسـان ‌های دشـمن‬               ‫روز پنجم‪:‬‬

                    ‫روابطعمومیوپایتختدوس ‌تداشتنی‬                      ‫روز ششم‪ :‬روز هفتم‪:‬‬
‫محـور‪ :‬نقــش روابــط عمومــی در معرفــی هویــت تاریخــی‪-‬‬
‫فرهنگــی‪ ،‬جاذب ‌ههــای گردشــگری‪ ،‬موز‌ههــا و همــه میــراث‬
‫ملمــوس و ناملمــوس بــه شــهروندان ب ‌هویــژه نســل جــوان و‬
 ‫ارتقــای کلا ‌نشــهر تهــران در عرصــ ‌ه دیپلماســی فرهنگــی‪.‬‬

                                 ‫روابطعمومی‌وپاس ‌خدهی‬
‫محـور‪ :‬نقـش روابـط عمومـی در کاسـتن فاصل ‌ه میان شـهروندان‬

     ‫و مدیریـت شـهری بـا رویکـرد شفا ‌فسـازی و پاسـ ‌خگویی‪.‬‬

                             ‫روابط عمومی و ارتباطات نوین‬
‫محـور‪ :‬توجــه کارآمــد بــه روابــط عمومــی الکترونیــک‪،‬‬
‫ف ‌نآور ‌یهــای نویــن و هــوش مصنوعــی و گســتر‌ه محتوایــی‪.‬‬

                    ‫روابط عمومی‪ ،‬عامل مشارکت اجتماعی‬
‫محـور‪ :‬نقــش روابــط عمومــی در ایجــاد تعامــل و ه ‌منوایــی‬
‫شــهروندان بــا پوی ‌شهــای شــهری موضوعاتــی چــون «هــر‬
‫شـهروند‪ ،‬یـک خبرنـگار» ‪« ،‬مـن شـهردارم»‪« ،‬حفـظ محیـط‌‬

                       ‫زیســت»‪« ،‬حقــوق شــهروندی» و ‪...‬‬

            ‫روابطعموم ِیبحرانومدیریتارتباطاتدر شهر‬
‫محـور‪ :‬مدیریــت افــکار عمومــی و اطلا ‌عرســانی در شــرایط‬

          ‫بحــران ماننــد بلایــای طبیعــی و حــوادث شــهری‪.‬‬

                ‫آینده‌یروابطعمومیوچال ‌شهایپیش‌رو‬
‫محـور‪ :‬بررســی روندهــای جهانــی و چال ‌شهــای جدیــد در‬

                             ‫حــوز‌ه روابــط عمومــی و شــهر‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت | ‪37 | 1404‬‬
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42