Page 41 - all
P. 41
پشـت ایـن خودروهـا فقـط آهـن و موتـور نیسـت ،بلکـه برنام هریـزی،
نظـم و عشـق بـه خدمـت اسـت .وظیفـه مـا ایـن بـود کـه آن تـاش
پنهـان را قابـل دیـدن کنیـم»
او افـزود« :در ایـن پـروژه یـاد گرفتیـم کـه اگـر روابـط عمومـی در متـن
تصمیمسـازی باشـد ،نـه در حاشـیه ،نتیجـه هـم ملموستـر و مؤثرتـر
خواهـد بـود».
درسهایی برای آینده
تجربـه برگـزاری ایـن آییـن نشـان داد کـه روابـط عمومـی م یتوانـد از
یــک واحــد اطلا عرســانی صــرف ،بــه یــک بازیگــر اصلــی در مدیریــت
اعتمــاد عمومــی تبدیــل شــود .هماهنگــی دقیــق میــان تی مهــای
اجرایــی ،کنتــرل روایــت خبــری ،تعامــل هدفمنــد بــا خبرنــگاران و
اسـتفاده هوشـمندانه از ابزارهـای چندرسـانهای ،همگـی بخشـی از نقشـه
راه جدیـد روابـط عمومـی شـهرداری تهـران در حـوزه خدمـات شـهری
هســتند.
ایـن تجربـه ،الگویـی اسـت بـرای سـایر دسـتگاههای خدماتـی کشـور:
اگــر م یخواهیــم مــردم بــه مدیریــت شــهری اعتمــاد کننــد ،بایــد
پروژههــا را نــه فقــط افتتــاح ،بلکــه روایــت کنیــم .روایتــی از تــاش،
تخصــص و خدمــت.
شماره | 22مهر ماه | 39 | 1404

