Page 40 - all
P. 40
روبان قرمز 38
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شمـــــــــاره | 22مهـــــــــر مــــــــاه | 1404
درگاه «آژانـس عکـس تهـران» منتشـر شـد .در روزهـای بعـد نیـز چنـد
محتـوای ویدیویـی کوتـاه بـرای شـبکههای اجتماعـی منتشـر شـد کـه
هرکــدام یکــی از جنب ههــای پــروژه (از طراحــی تــا تحویــل خودروهــا)
را روایــت م یکــرد.
بازخورد رسانهها و افکار عمومی
در روزهــای پــس از مراســم ،بازتــاب خبــری ایــن رویــداد در فضــای
رسـانهای گسـترده بـود .بسـیاری از رسـانهها بـر ابعـاد فنـی و مدیریتـی
پــروژه تمرکــز کردنــد ،امــا آنچــه بیــش از همــه مــورد توجــه قــرار
گرفـت ،نظـم ،هماهنگـی و تصویـر حرفـهای از شـهرداری تهـران بـود
کــه در قــاب رســانهها شــکل گرفــت.
کارشناســان ارتباطــات شــهری ایــن اقــدام را نمونــ های از «برندســازی
عملکــردی» در مدیریــت شــهری مــی داننــد؛ جایــی کــه عمــل و
ارتباطــات ه مزمــان پیــش م یرونــد و تصویــر ســازمان از مســیر
واقعیتهــای میدانــی شــکل م یگیــرد.
صدای درون روابط عمومی
یکــی از کارشناســان جــوان روابــط عمومــی معاونــت خدمــات شــهری
در گف توگویـی غیررسـمی گفـت« :بـرای مـا مهـم بـود مـردم بداننـد

