Page 39 - all
P. 39
روابط عمومی در میدان؛ مدیریت روایت در لحظه
در پشـت صحنـه ایـن هیاهـو ،تیـم روابـط عمومـی معاونـت خدمـات
شـهری ب یوقفـه در حـال هماهنگـی بـود .خبرنـگاران بـر اسـاس حـوزه
فعالیتشــان دســتهبندی شــده بودنــد :خبرنــگاران اقتصــادی در کنــار
معـاون مالـی و اقتصـاد شـهری شـهرداری مصاحبـه کردنـد ،خبرنـگاران
شــهری بــا معــاون خدمــات شــهری گف توگــو داشــتند ،و گروههــای
تصویربـرداری تلویزیونـی در نقـاط مشـخصی مسـتقر شـدند تـا تصویـر
هوایـی و زمینـی از مراسـم تهیـه کننـد .در طـول مراسـم ،بولتـن خبـری
دیجیتــال از طریــق پیامرســا نها بــرای تحریری ههــا ارســال شــد و
کمتـر از یـک سـاعت پـس از پایـان برنامـه ،نخسـتین گزار شهـا روی
خروجـی خبرگزار یهـا قـرار گرفـت .ایـن همزمانـی در انتشـار خبرهـا،
نشـان از برنامهریـزی دقیـق پیامرسـانی روابـط عمومـی داشـت؛ چیـزی
کــه معمــولا در مراســ مهای بــزرگ بهســختی ب هدســت میآیــد.
بعد از مراسم؛ استمرار ارتباط و تولید محتوا
روابـط عمومـی معاونـت خدمـات شـهری تنهـا بـه اجـرای رویـداد اکتفـا
نکـرد .همـان روز ،آلبـوم رسـمی تصاویـر در پورتـال شـهرداری تهـران و
علیرضا زاکانی ،شهردار تهران :ما به دنبال ارتقای
کیفیت زندگی شهری هستیم و این نوسازی،
قدمی در مسیر تهران هوشمند و کارآمد است
شماره | 22مهر ماه | 37 | 1404

