Page 45 - alllllll
P. 45

‫ما کوچیکاخدامونبزرگه‬

                                           ‫سارا ناصر نصیر‬

‫چنـد وقـت پیـش یـک نیسـان آبـی دیـدم کـه پشـتش نوشـته بـود‪:‬‬
                                        ‫«مـا کوچیـکا خدامـون بزرگـه»‪.‬‬

‫گاهــی فکــر م ‌یکنــم کــه مــا روابــط عموم ‌یهــای ســازما ‌نها و‬
‫شـرک ‌تهای کوچـک بـرای مانـدگاری بایـد مثـل نیسـان آبـی باشـیم‪.‬‬
‫گرچــه در مقایســه بــا کامیو ‌نهــا و ‪ 18‬چر ‌خهــا کوچ ‌کتــر هســتیم‬
‫و گنجایـش کمتـری داریـم‪ ،‬امـا آنقـدر محکـم و مقـاوم هسـتیم کـه‬
‫کسـی جـرات مقابلـه بـا مـا را نـدارد‪ .‬بـه انـداز ‌هی قـد و قوار ‌هامـان‬

                                    ‫هـم قابـل اعتمـاد و اتـکا هسـتیم‪.‬‬
‫سـال اولـی کـه بـه دانشـگاه علمـی کاربـردی آمـدم‪ ،‬ماننـد بسـیاری‬
‫از حوز ‌ههــای ســتادی نــه جایــگاه ســازمانی داشــتم‪ ،‬نــه امکانــات‪،‬‬
‫نـه بودجـه و نـه کارشـناس‪ .‬حـالا کـه بـه پایـان سـال دوم نزدیـک‬
‫م ‌یشـوم‪ ،‬هی ‌چکـدام از ای ‌نهـا را نـدارم؛ امـا چیـزی کـه باعـث شـد‬
‫بمانـم و بـرای بازسـازی ایـن بنـای نیمـ ‌هکاره تـاش کنـم‪ ،‬تـوان بالقوه‬

       ‫دانشـگاه در تبدیـل شـدن بـه هویتـی فراتـر از یـک نـام بـود‪.‬‬
‫در ســالی کــه گذشــت‪ ،‬اتفاقــات میمــون و مبارکــی بــرای دانشــگاه‬
‫علمــی کاربــردی شــهرداری تهــران رقــم خــورد‪ .‬تغییــر سیاســ ‌تها‬
‫و چشــ ‌ماندازهای مدیریتــی در کنــار صــدور مجــدد مجــوز جــذب‬
‫دانشـجو‪ ،‬خـون تـاز ‌های بـود در کالبـد نیم ‌هجـان ایـن دانشـگاه کـه‬
‫باعــث شــد بتوانیــم اقدامــات زیــر را در حــوزه روابــط عمومــی بــه‬

                                                       ‫انجـام برسـانیم‪:‬‬

                                                           ‫حوزهتبلیغات‪:‬‬

                         ‫‪ .1‬طر ‌حریزی و اجرای کمپی ‌نها و پوی ‌شها‪ 3 :‬مورد‬
                                                  ‫• کمپین جذب دانشجو‬
                                                 ‫• پویش استاد خوب من‬

                                             ‫• پویش عک ‌سهای همکاران‬
               ‫‪ .2‬تهیه کلی ‌پها و فتو کلی ‌پهای ترویجی – تبلیغی‪ 30 :‬مورد‬
‫• (روز دانشــجو‪ ،‬روز معلــم‪ ،‬شــروع ســال تحصیلــی‪ ،‬روز کارآفرینــی‪،‬‬
‫روز ایمنـی در مقابـل زلزلـه‪ ،‬روز آت ‌شنشـانی‪ ،‬هفتـه تهـران‪ ،‬شـهادت‬
     ‫رئی ‌سجمهــور‪ ،‬نشســ ‌تهای تخصصــی و رویدادهــای آموزشــی)‬

                                     ‫‪ .3‬ویژه برنام ‌ههای مذهبی و مناسبتی‬
                                     ‫‪ .4‬ارائه طر ‌حهای اصلاحی و مطالعاتی‬
                   ‫• طرح پیشنهادی ایجاد ساختار جدید در حوزه آموزش‬

‫شماره ‪ 14‬و ‪ | 15‬بهمن و اسفند | ‪43 | 1403‬‬
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50