Page 48 - alllllll
P. 48
مرورستان 46
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 14و | 15بهمن و اسفند ماه
هــدف معرفــی جاذب ههــای گردشــگری ایــن منطقــه و ترویــج
فرهنـگ شناسـایی مکا نهـای تفریحـی ،خدماتـی و مذهبـی تولیـد
شــده ،یکــی از اقدامــات مانــدگار در ایــن خصــوص اســت.
پاسخگویی و تعامل دوسویه
روابـط عمومـی شـهرداری منطقـه 2بـا تسـهیل روند ملاقـات مردمی
مدیــران شــهری بــا شــهروندان در “دوشــنب ههای پاســخگویی” و
دیدارهـای مردمـی در مسـاجد ،بـه دنبـال تقویـت ارتبـاط مسـتقیم
و ب یواســطه بــا مــردم اســت.
در همیـن راسـتا ،ضمـن برگـزاری جلسـات ملاقـات مردمـی ،مرحلـه
جدیـدی از دیدارهـای مردمـی در مسـاجد بـا رویکـرد ارائـه گـزارش
بـه شـهروندان آغـاز شـده اسـت .در ایـن جلسـات ،ضمن رسـیدگی
بــه درخواســ تهای شــهروندان ،گزارشــی از برنام ههــا و اقدامــات
صور تگرفتــه نیــز ارائــه م یشــود.
تولید محتوای تخصصی
تولیــد محتــوا در خصــوص پروژههــای مهــم شــهرداری ماننــد
سـاماندهی رود دره فرحـزاد و “مسـیر زندگـی” در قالـب انیمیشـن و
کلیــپ ،نشــان از توجــه روابــط عمومــی بــه اطلا عرســانی دقیــق و
شــفاف دربــاره فعالی تهــای شــهرداری دارد.
برنامهها و چشماندازهای روابط عمومی در سال آینده
روابــط عمومــی شــهرداری منطقــه 2تــاش دارد تــا بــا اتخــاذ
رویکــردی فعــال ،خلاقانــه و مبتنــی بــر تعامــل ،نقــش مهمــی در
ارتقــای ســطح آگاهــی شــهروندان ،افزایــش رضایتمنــدی آنهــا و
تقویــت مشــارکت مردمــی در برنام ههــای شــهری ایفــا کنــد.
در ایــن مســیر بــه ظرفی تهــای اطلا عرســانی همچــون اســتودیو
،2تلویزیــون شــهری ،مجلــه الکترونیکــی چندرســان های "کلیــک
دو" ،نشـریه "دونامـه"" ،مجلـه تصویـری خبـر" ،"2تیتـر ،"2ویدئـو
"تیتــر ،"2پادکســت " "2و همچنیــن "روی خــط "2اکتفــا نکــرده
و بــرای تحقــق اهــداف خــود برنامههایــی را پی شبینــی کــرده
اس ـت.
جانمایــی دومیــن تلویزیــون شــهری منطقــه در حاشــیه بزرگــراه
یـادگار امـام (ره) ،انتشـار کتا بهـای آموزشـی "آقـای 2شـواری" و
حضـور عروسـک ایـن شـخصیت در برنامـه تلویزیونـی بـا موضـوع
آمـوزش شـهروندی بـه کـودکان از برنام ههـای آتـی روابـط عمومـی
منطقــه 2در حــوزه اطلاعرســانی و آمــوزش شــهروندی اســت.