Page 51 - alllllll
P. 51

‫در اداره روابـط عمومـی افزایـش دهیـم‪ ،‬بـه گونـ ‌های کـه بسـیاری‬
‫از اخبــار بــا اســتفاده از ایــن فنــاوری تنظیــم م ‌یشــود و در‬
‫تصویرســازی برخــی گزار ‌شهــا نیــز از ابزارهــای هــوش مصنوعــی‬
‫بهــره گرفتیــم‪ .‬ایــن اقدامــات بــه بهین ‌هســازی خدمــات و افزایــش‬

                                        ‫بهــره‌وری کارکنــان انجامیــد‪.‬‬
‫مدیریــت پرتــال منطقــه بــا هماهنگــی مشــاور‪ ،‬مدیــر حــوزه و‬
‫مســئول پیگیر ‌یهــای ویــژه دفتــر شــهردار بــه ایــن اداره ســپرده‬
‫شــد و بــا همــکاری اداره ســایت‪ ،‬تغییــرات کاربــردی مناســبی در‬
‫دسترســی بــه پورتــال انجــام شــد‪ .‬همچنیــن‪ ،‬نقشــه گردشــگری‬
‫منطقــه ‪ 11‬بــه‌روز رســانی شــد و بــرای نــوروز ‪ 1404‬در اختیــار‬

                                  ‫گردشــگران قــرار خواهــد گرفــت‪.‬‬
‫گزار ‌شهــای متعــدد ‪36‬ماهــه‪2 ،‬ســاله و اینفوگراف ‌یهــای کاربــردی‬
‫مدیریتــی بــرای ارائــه بــه مــردم و مدیــران در قال ‌بهــای مختلــف‬
‫تولیـد شـد‪ .‬منطقـه همچنیـن میزبـان یـک آییـن امیـد و افتخـار‬
‫بـود کـه در آن ‪ 110‬پـروژه افتتـاح شـد و جم ‌عبنـدی گزارشـات آن‬

                                              ‫نیـز بـر عهـده مـا بـود‪.‬‬
‫در حـوزه ارتباطـات بـرون سـازمانی‪ ،‬توانسـتیم بـا مجموعـه راه‌آهن‬
‫کمپیــن «تهــران دوس ‌تداشــتنی» را در ایــن محــدوده اجــرا کنیــم‬
‫و ارتبــاط خوبــی بــا مدیــر مجموعــه کاخ مرمــر برقــرار کردیــم؛‬

                  ‫ارتباطــی کــه ســا ‌لها نادیــده گرفتــه شــده بــود‪.‬‬
‫تــاش کردیــم ارتباطاتمــان بــا مــردم را تقویــت کنیــم و بیــش از‬
‫‪ 100‬نشسـت ملاقـات مردمـی مسـج ‌دمحور و رسـمی برگـزار کردیـم‬
‫کـه نتیجـه آن ملاقـات بیـش از ‪ 3000‬شـهروند بـا شـهردار منطقـه‬
‫بـود و مسـائل آنهـا مرتفـع شـد‪ .‬همچنیـن سـعی کردیـم در تمامـی‬
‫اقدامـات پیوسـت رسـانه‌ای را لحـاظ کنیـم و ارتباطمـان بـا بسـتر‬

                                 ‫شــبک ‌ههای مجــازی را ارتقــا دهیــم‪.‬‬

                                                       ‫برنامه سال آینده‪:‬‬

                  ‫‪ .1‬برگزاری جشنوار ‌ههای محلی با مشارکت شهروندان‬
                                      ‫‪ .2‬راه‌اندازی کمپین‌های مشارکتی‬

                 ‫‪ .3‬استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال برای ارتباط مستقیم‬
                                 ‫‪ .4‬برگزاری جلسات ماهانه با شهروندان‬

                            ‫‪ .5‬ایجاد برنامه‌های آموزشی برای شهروندان‬
                        ‫‪ .6‬استفاده از هنر و فرهنگ برای ارتباط با مردم‬
                    ‫‪ .7‬ایجاد باشگا ‌ههای محلی برای مشارکت شهروندان‬
         ‫‪ .8‬برگزاری تورهای شهری برای آشنایی با پروژه‌های شهرداری‬
                       ‫‪ .9‬ایجاد سیستم پاداش برای مشارکت شهروندان‬

‫شماره ‪ 14‬و ‪ | 15‬بهمن و اسفند | ‪49 | 1403‬‬
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56