Page 34 - alllllll
P. 34

‫مرورستان‬              ‫‪32‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شماره ‪ 14‬و ‪ | 15‬بهمن و اسفند ماه‬

‫خلاقیتوتلاشدر خدمتبهشهروندان‬

                                      ‫ابراهیم ابویی‬

‫تیــم روابــط عمومــی شــهرداری منطقــه ‪ ،۱۴‬بــا بهره‌گیــری از‬
‫ابزارهـای نویـن ارتباطـی و خلاقیـت در تولیـد محتـوا‪ ،‬گا ‌مهـای‬
‫بلنــدی در راســتای اطلا ‌عرســانی شــفاف‪ ،‬جــذب مشــارکت‬
‫شـهروندان و معرفـی ظرفی ‌تهـای منطقـه برداشـته اسـت‪ .‬ایـن‬
‫مجموعــه بــا اجــرای برنام ‌ههــای متنــوع و هدفمنــد‪ ،‬نه‌تنهــا‬
‫نقـش خـود را ب ‌هعنـوان پـل ارتباطـی بیـن مدیریـت شـهری و‬
‫شـهروندان ایفـا کـرده‪ ،‬بلکـه بـا خلـق آثـار تأثیرگـذار‪ ،‬هویـت‬
‫فرهنگــی و تاریخــی منطقــه را نیــز ب ‌هخوبــی معرفــی کــرده‬

                                                           ‫اسـت‪.‬‬

                       ‫برنامه‌های ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان‬

‫روابــط عمومــی شــهرداری منطقــه ‪ ۱۴‬بــرای ایــام نــوروز و‬
‫مــاه مبــارک رمضــان نیــز برنام ‌ههــای ویــژ ‌های تــدارک دیــده‬
‫اســت‪ .‬پوشــش خبــری ویژ ‌هبرنام ‌ههــای مــاه رمضــان در‬
‫قالــب پادکســ ‌تهای تصویــری و صوتــی‪ ،‬تهیــه مصاحبــه بــا‬
‫شــهروندان و مدیــران منطقــه‪ ،‬همچنیــن ســاخت تیزرهــا و‬
‫موشــ ‌نگراف ‌یهای اختصاصــی بــا بهر ‌هگیــری از نمادهــای‬
‫جغرافیایــی و فرهنگــی منطقــه‪ ،‬از جملــه ایــن برنام ‌ههاســت‪.‬‬
‫طراحــی پســترهای ویــژه مــاه رمضــان و عیــد نــوروز نیــز‬
‫نشــا ‌ندهنده توجــه ایــن مجموعــه بــه مناســب ‌تهای ملــی‬
‫و مذهبــی و تــاش بــرای ایجــاد فضایــی شــاد و معنــوی در‬

                                                  ‫منطقــه اســت‪.‬‬
‫روابـط عمومـی شـهرداری منطقـه ‪ ۱۴‬بـا ب ‌هکارگیـری خلاقیـت‪،‬‬
‫فنــاوری و نگاهــی مردمــی‪ ،‬توانســته اســت به‌عنــوان الگویــی‬
‫موفـق در حـوزه اطلا ‌عرسـانی و ارتبـاط بـا شـهروندان مطـرح‬
‫شـود‪ .‬مجموعـه مـا بـا اجـرای برنام ‌ههـای متنـوع و هدفمنـد‪،‬‬
‫ن ‌هتنهــا نقــش خــود را ب ‌هعنــوان بــازوی اطلا ‌عرســانی‬
‫مدیریــت شــهری ب ‌هخوبــی ایفــا کــرده‪ ،‬بلکــه بــا خلــق آثــار‬
‫تأثیرگـذار‪ ،‬هویـت فرهنگـی و تاریخـی منطقـه را نیـز به‌خوبـی‬
‫معرفـی کـرده اسـت‪ .‬بـدون شـک‪ ،‬تلا ‌شهـای تیـم مـا بـر ایـن‬
‫اســاس اســت تــا در آینــد ‌های نزدیــک‪ ،‬شــاهد دســتاوردهای‬
‫بیشـتری در راسـتای خدمـت بـه شـهروندان و ارتقـای کیفیـت‬

                                   ‫زندگـی در منطقـه ‪ ۱۴‬باشـیم‪.‬‬
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39