Page 31 - alllllll
P. 31

‫همکاری با بخش‌های بازار یابی و فروش‬
    ‫در دیجـ ‌یکالا‪ ،‬روابـط عمومی بخشـی از بازاریابی اسـت و ارتباط‬
    ‫نزدیکـی بـا سـایر تی ‌مهـا‪ ،‬از جملـه بازرگانـی و مدیـران ارشـد‬
    ‫دارد‪ .‬نظـرات و تحلی ‌لهـای اجتماعـی تیـم روابـط عمومـی در‬
    ‫کمپی ‌نهـای بازاریابـی اهمیـت زیـادی دارد‪ .‬برقـراری ارتبـاط‬
    ‫مؤثـر درو ‌نسـازمانی ضروری اسـت تـا بتـوان ارتبـاط بهتری با‬

                                 ‫مخاطبـان و مشـتریان برقـرار کرد‪.‬‬

                                         ‫صنعت تجارت الکترونیک‬
     ‫تجـارت الکترونیـک در ایـران تنهـا ‪ 6‬درصـد از کل‬
     ‫خرد ‌هفروشـی را تشـکیل م ‌یدهـد که نسـبت به سـال‌های‬
     ‫گذشـته افزایش یافته اسـت‪ .‬در کشورهای مشـابه‪ ،‬این رقم‬
     ‫بـه مراتب بالاتر اسـت‪ .‬با رشـد تجـارت الکترونیـک‪ ،‬تعداد‬
     ‫معامالت آنلایـن افزایـش م ‌ییابـد و چال ‌شهـای بیشـتری‬
     ‫برای کسـ ‌بوکارها ایجـاد م ‌یشـود‪ .‬تیم‌های روابـط عمومی‬
     ‫در ایـن حـوزه نیـز موظف به توسـعه سـهم کنونـی تجارت‬

                                            ‫الکترونیک هسـتند‪.‬‬

‫شماره ‪ 14‬و ‪ | 15‬بهمن و اسفند | ‪29 | 1403‬‬
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36