Page 32 - alllllll
P. 32

‫گپ‬             ‫‪30‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شماره ‪ 14‬و ‪ | 15‬بهمن و اسفند ماه‬

                                        ‫ادعای آمازوندر ایران‬

‫دیجـ ‌یکالا م ‌یتوانـد به عنـوان «آمـازون ایران» معرفی شـود‪،‬‬
‫امـا مقایسـه آن بـا آمـازون به دلیـل شـرایط اقتصـادی ایران‬
‫دشـوار اسـت‪ .‬دیجـ ‌یکالا در تلاش اسـت تـا خدمات خـود را‬
‫بـه اسـتانداردهای جهانـی نزدیـک کنـد و در برخـی مـوارد‬
‫حتـی عملکـرد بهتـری دارد‪ .‬هـر دو پلتفـرم تحـت تأثیـر‬
‫شـرایط اقتصادی خاص کشـورها قـرار دارند‪ .‬دیج ‌یکالا بسـتر‬
‫مناسـبی بـرای تولیدکننـدگان و برندها فراهم کـرده و با توجه‬
‫بـه عـدم فعالیـت مسـتقیم برندهـای بی ‌نالمللـی در ایـران‪،‬‬
‫کیفیـت خدمـات آن بـا آمـازون متفـاوت اسـت‪ .‬با ایـن حال‪،‬‬
‫زیرسـاخ ‌تهای دیجـ ‌یکالا قابل مقایسـه بـا آمازون اسـت و از‬

                                     ‫ایـن نظـر عقب نیسـت‪.‬‬

                                  ‫توصیهبرایروابطعموم ‌یها‬

‫توصیـه من بـه علاق ‌همنـدان بـه روابـط عمومی این اسـت که‬
‫مهار ‌تهـای ارتباطی و تحلیـل اجتماعی خـود را تقویت کنند‪.‬‬
‫شـناخت دقیـق جامعـه و پی ‌شبینـی واکن ‌شهـای اجتماعی از‬
‫اهمیـت بالایـی برخوردار اسـت تا از اشـتباهات در تیـم روابط‬
‫عمومی جلوگیری شـود‪ .‬همچنیـن‪ ،‬ارتقای مهار ‌تهـا در تولید‬
‫محتـوا‪ ،‬چه متنی و چـه ویدئویی یـا گرافیکی‪ ،‬ضروری اسـت؛‬
‫زیـرا محتـوا ابـزار اصلـی انتشـار پیا ‌مهاسـت و تسـلط بر آن‬

                     ‫برای دسـتیابی بـه اهداف حیاتی اسـت‪.‬‬
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37