Page 70 - 20 - 21
P. 70

‫یادداشت‬                                    ‫‪68‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شماره ‪ 20‬و ‪ | 21‬مرداد و شهریور | ‪1404‬‬

‫روابط عمومی فقط‬
‫یک شغــــل نیست‬

‫امــروز روابــط عمومــی در ســازما ‌نها‪ ،‬ب ‌هویــژه در‬               ‫مصطفی‬
‫شــهرداری تهــران‪ ،‬دیگــر در چارچــوب شــعارها‬                     ‫خدابخشی‬
‫و تئور ‌یهــای آکادمیــک نم ‌یگنجــد؛ بلکــه بایــد آن را‬     ‫کارشناس خبری‬
‫نقطــه عطــف ســازمان دانســت کــه بــا بهر ‌هگیــری درســت‬         ‫منطقه ‪19‬‬
‫از آن م ‌یتــوان اعتمــاد عمومــی را جلــب کــرد‪ ،‬رویکردهــا‬
‫و عملکردهــا را شــفاف ســاخت و فضایــی فراهــم کــرد تــا‬
‫شـهروندانبـرایبهبـودمدیریـتشـهر نق ‌شآفرینـی کننـد‪.‬‬

‫یقینــا کارکنــان شــهرداری در ادوار مختلــف بــا ایــن پرســش‬
‫روبــ ‌هرو شــده‌اند کــه اساســا نقــش روابــط عمومــی در ایــن‬
‫سـازمان بـزرگ اجتماعـی چیسـت و کارکـرد آن چگونـه م ‌یتوانـد‬
‫مســیر خدمت‌رســانی بــه مــردم را هموارتــر کنــد؟ ایــن ســوال‬
‫شــاید کلیشــ ‌های باشــد‪ ،‬امــا پاســخ بــه آن م ‌یتوانــد راهگشــای‬
‫آینــده روابــط عمومــی در مدیریــت شــهری و بسترســاز اســتفاده‬

     ‫بهینــه از ظرفی ‌تهــای بالفعــل و بالقــوه ایــن حــوزه باشــد‪.‬‬
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75