Page 70 - 20 - 21
P. 70
یادداشت 68
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 20و | 21مرداد و شهریور | 1404
روابط عمومی فقط
یک شغــــل نیست
امــروز روابــط عمومــی در ســازما نها ،ب هویــژه در مصطفی
شــهرداری تهــران ،دیگــر در چارچــوب شــعارها خدابخشی
و تئور یهــای آکادمیــک نم یگنجــد؛ بلکــه بایــد آن را کارشناس خبری
نقطــه عطــف ســازمان دانســت کــه بــا بهر هگیــری درســت منطقه 19
از آن م یتــوان اعتمــاد عمومــی را جلــب کــرد ،رویکردهــا
و عملکردهــا را شــفاف ســاخت و فضایــی فراهــم کــرد تــا
شـهروندانبـرایبهبـودمدیریـتشـهر نق شآفرینـی کننـد.
یقینــا کارکنــان شــهرداری در ادوار مختلــف بــا ایــن پرســش
روبــ هرو شــدهاند کــه اساســا نقــش روابــط عمومــی در ایــن
سـازمان بـزرگ اجتماعـی چیسـت و کارکـرد آن چگونـه م یتوانـد
مســیر خدمترســانی بــه مــردم را هموارتــر کنــد؟ ایــن ســوال
شــاید کلیشــ های باشــد ،امــا پاســخ بــه آن م یتوانــد راهگشــای
آینــده روابــط عمومــی در مدیریــت شــهری و بسترســاز اســتفاده
بهینــه از ظرفی تهــای بالفعــل و بالقــوه ایــن حــوزه باشــد.

