Page 52 - all
P. 52
بینالملل 50
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شمـــــــــاره | 22مهـــــــــر مــــــــاه | 1404
نویـن ارائـه اطلاعـات موثـق و بلادرنـگ آسـا نتر از گذشـته اسـت.
چ تبا تهـا ابـزار پاسـ خدهی بـه پرسـ شهای پرتکرارنـد کـه هزینـه
آنچنانـی هـم ندارند.
میا ،چتبات آزمایشی چهار شهر صربستان
اقدامـات پـس از بحـران از مـوارد ضروریسـت کـه معمـولا نادیـده
گرفتــه م یشــوند .جایــی کــه واح دهــا بایــد بر بازســازی
اعتماد ،بازیابــی شــهرت و ترمیم روابط بــا شــهروندان تمرکــز
کننــد؛ بــرای نمونــه« ،گــزارش ملــی حادثــۀ پلاســکو» نــه فقــط
ســبب یادگیــری و تجرب هانــدوزی از ایــن حادثــۀ تلــخ شــد بلکــه
نمــودی از پیگیــری پســابحران را دارد.
روابط عمومیهای پیشرو
با درک این واقعیت که
بحرانها اجتنا بناپذیر
اما قابل مدیریت هستند،
سرمایهگذاری مستمری
بر توسعه قابلی تهای
مدیریت بحران میکنند
و فرهنگ شفافیت،
پاسخگویی و یادگیری
مستمر را در سازمان خود
نهادینه میسازند
نمونه داخلی از اقدامات پس از بحران

