Page 42 - 13
P. 42

‫نقــــش روابـ ـ ـط عمومـ ـ ـی‬
    ‫در ادارهامور شهرداری‌ها‬

                               ‫نویسنده‪ :‬قدر ‌تالله واحدی‬

         ‫مجلــه شــهردار ‌یها در ســال ســیزدهم انتشــار‬
         ‫مجلـه‪،‬مطلبـیبـهقلـمقـدر ‌تاللهواحـدیمنتشـر‬
         ‫کــردهدر خصــوصنقــشروابــطعمومــیهــادر ادارهامــور‬
         ‫شـهردار ‌یها‪.‬در زیـر ایـنمقالـهرامـیخوانیـد؛ایـنمقالـه‬

                       ‫در شــهریور ‪ 1348‬بــهچــاپرســیدهاســت‪.‬‬

‫بـا توجـه بـه تغییـرات صـورت گرفتـه در نحـوه انتشـار و کیفیـت مجلـه‬
‫اتحادیـه شـهردار ‌یها‪ ،‬تهیـه و انتشـار مطالـب تـازه و نـو کـه م ‌یتوانـد‬
‫بـه تعالـی دانـش و بینـش شـهرداران و کارکنـان شـهردار ‌یهای کشـور‬
‫کمـک کنـد‪ ،‬مـورد توجـه قـرار گرفتـه اسـت‪ .‬سلسـله مقالاتـی کـه تحـت‬
‫عنــوان «نقــش روابــط عمومــی در اداره امــور شــهردار ‌یها» منتشــر‬
‫م ‌یشـود‪ ،‬بـا توجـه بـه زمینـه کار نشـد‌های کـه ایـن موضـوع در ایـران‬
‫دارد‪ ،‬مسـلما بـرای شـهرداران و کارکنـان شـهردار ‌یهای کشـور جالـب و‬

                                             ‫خواندنـی خواهـد بـود‪.‬‬

                                         ‫الف‪ :‬تعریف روابط عمومی‬
‫روابـط عمومـی‪ ،‬فنـی اسـت کـه بـه منظـور ایجـاد ارتبـاط موثـر با مـردم‪،‬‬
‫صمیمیـت و یکرنگـی خـود را نشـان م ‌یدهـد و حسـن تفاهـم لازم را بیـن‬
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47