Page 29 - 13
P. 29

‫پیشگامدر برگزاری‬               ‫فراگیــری تخصصــی هــوش‬
                                   ‫مصنوعــی و ابزارهــای مرتبــط‬
        ‫رویداد آموزشی‬              ‫بــا آن اعــام کردنــد‪ .‬همچنیــن‪،‬‬
                                   ‫بــر اســاس نظرســنجی از مــردم‬
‫اکنــون م ‌یتــوان بــا‬            ‫تهــران‪ ،‬ســای ‌تهای ســازما ‌نها‬
‫افتخــار بــه آمــار اشــاره‬       ‫و رســان ‌ههای رســمی هــر ارگان‬
‫کــرد کــه مرکــز ارتباطــات‬       ‫همچنـان بـه عنـوان موث ‌قتریـن‬
‫و امــور بی ‌نالملــل‪ ،‬مبــدع‬      ‫منبـع خبری شـناخته م ‌یشـوند‪.‬‬
‫بزر ‌گتریــن رویــداد آموزشــی‬     ‫بنابرایـن‪ ،‬آمـوزش کاربـرد هـوش‬
‫بــرای همــکاران شــهرداری‬         ‫مصنوعــی در خبرنویســی بــه‬
                                   ‫عنــوان مبنــای طراحــی دور‬
      ‫تهــران بــوده اســت‪.‬‬        ‫دوم کارگا‌ههــای روابــط عمومــی‬
‫ایـن رویـداد نـه تنهـا از نظـر‬
‫شــکل برگــزاری و در برگیــری‬         ‫الکترونیــک انتخــاب گردیــد‪.‬‬
‫‪ 600‬نفــر از پرســنل‪ ،‬ابداعــی‬     ‫در دور دوم‪ ،‬مــدل برگــزاری‬
‫جدیــد داشــت‪ ،‬بلکــه در‬           ‫کلا ‌سهــا بــه گونــ ‌های طراحــی‬
‫اثرگـذاری نیـز پیشـگام بـود‪.‬‬       ‫شـد کـه بـرای اکثـر علاقمنـدان‬
‫خبرنویســان حاضــر در ایــن‬        ‫کامــ ًا در دســترس باشــد‪ .‬بــه‬
‫دوره‪ ،‬اکثــراً در حــال اســتفاده‬  ‫همیـن دلیـل‪ ،‬کلا ‌سهـا در چهـار‬
‫از آموز ‌ههــای خــود در متــون‬    ‫منطقــه مختلــف تهــران و بــا‬
‫خبــری و مکتــوب هســتند و‬         ‫میزبانـی روابـط عمومـی مناطـق‬
‫شــما م ‌یتوانیــد اثــر ایــن‬     ‫برگـزار شـد‪ .‬در ایـن دوره‪ ،‬حـدود‬
‫دوره را در بهبــود کیفیــت‬         ‫‪ 250‬نفــر از پرســنل مشــارکت‬
‫اخبــار مناطــق نســبت بــه‬        ‫کردنــد و نمــره رضای ‌تمنــدی‬
                                   ‫‪ 8.8‬از ‪ 10‬را از مخاطبــان‬
      ‫گذشــته حــس کنیــد‪.‬‬         ‫دریافــت کردنــد‪ .‬افزایــش ‪0.5‬‬
‫ایــن دوره حتــی در مــدل‬          ‫نمــره رضایتمنــدی نشــا ‌ندهنده‬
‫اختتامیــه ســال ‪ 1403‬خــود‬        ‫ایــن اســت کــه پرســنل فهیــم‬
‫نیــز نــوآور بــود؛ زیــرا‬        ‫شـهرداری بـه اهمیـت کاربـردی‬
‫طراحــان ایــن رویــداد بــا‬       ‫بــودن دور‌ههــای آموزشــی‬
‫در نظــر گرفتــن هدایــای‬          ‫واق ‌فانــد و اگــر اثــر ایــن‬
‫کاربــردی همچــون اشــتراک‬         ‫دور‌ههــا در کارشــان مشــهود‬
‫رایــگان اســتفاده از هــوش‬        ‫باشــد‪ ،‬بــا اشــتیاق بیشــتری در‬
‫مصنوعــی بــا نســخه‌های‬           ‫آموز ‌شهــای مرتبــط شــرکت‬
‫ممتــاز‪ ،‬تــاش کردنــد تــا‬
‫مشــارکت‌کنندگان را بــرای‬                        ‫خواهنــد کــرد‪.‬‬
‫اسـتفاده مـداوم از ایـن ابـزار‬

            ‫ترغیــب کننــد‪.‬‬
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34