Page 27 - 13
P. 27
مدل مدیریتی مرکز اکنـون مـدل مدیریتـی مرکـز ارتباطـات و امـور
ارتباطات و امور بی نالملــل شــهرداری تهــران ،چــه در ســطح
مرکـزی و چـه در مدیریـت مناطـق و سـازما نها،
بینالملل شهرداری نســبت بــه ادوار گذشــته بســیار ب هروزتــر و
تهران ،چه در سطح دقی قتــر شــده و بــه نیازمند یهــای خــود
بــرای بهبــود عملکــرد در افــکار عمومــی کامــ ًا
مرکزی و چه در واقــف اســت .واحــد آمــوزش معاونــت توســعه و
مدیریت مناطق و برنام هریـزی مرکـز ارتباطـات بـر اسـاس همیـن
سازما نها ،نسبت اطلاعــات ،بــا برگــزاری سلســله رویدادهــای
تخصصـی و کارگاهـی در زمینـه روابـط عمومـی
به ادوار گذشته الکترونیــک ،در حــال ایجــاد مســیری جدیــد
بسیار بهروزتر و بــرای فرآینــد آمــوزش پرســنل در شــهرداری
دقی قتر شده و به
نیازمند یهای خود تهــران اســت.
بدررا ایفبکهاربوعدمعومملیککرادمل ًا بــر همیــن اســاس در ماههــای پایانــی ســال
واقف است
شماره | 13دی ماه | 25 | 1403