Page 27 - 13
P. 27

‫مدل مدیریتی مرکز‬                   ‫اکنـون مـدل مدیریتـی مرکـز ارتباطـات و امـور‬
      ‫ارتباطات و امور‬                ‫بی ‌نالملــل شــهرداری تهــران‪ ،‬چــه در ســطح‬
                                     ‫مرکـزی و چـه در مدیریـت مناطـق و سـازما ‌نها‪،‬‬
 ‫بین‌الملل شهرداری‬                   ‫نســبت بــه ادوار گذشــته بســیار ب ‌هروزتــر و‬
  ‫تهران‪ ،‬چه در سطح‬                   ‫دقی ‌قتــر شــده و بــه نیازمند ‌یهــای خــود‬
                                     ‫بــرای بهبــود عملکــرد در افــکار عمومــی کامــ ًا‬
       ‫مرکزی و چه در‬                 ‫واقــف اســت‪ .‬واحــد آمــوزش معاونــت توســعه و‬
   ‫مدیریت مناطق و‬                    ‫برنام ‌هریـزی مرکـز ارتباطـات بـر اسـاس همیـن‬
  ‫سازما ‌نها‪ ،‬نسبت‬                   ‫اطلاعــات‪ ،‬بــا برگــزاری سلســله رویدادهــای‬
                                     ‫تخصصـی و کارگاهـی در زمینـه روابـط عمومـی‬
     ‫به ادوار گذشته‬                  ‫الکترونیــک‪ ،‬در حــال ایجــاد مســیری جدیــد‬
     ‫بسیار به‌روزتر و‬                ‫بــرای فرآینــد آمــوزش پرســنل در شــهرداری‬
   ‫دقی ‌قتر شده و به‬
  ‫نیازمند ‌یهای خود‬                                                ‫تهــران اســت‪.‬‬
‫بدررا ایفبکهاربوعدمعومملیککرادمل ًا‬  ‫بــر همیــن اســاس در ما‌ههــای پایانــی ســال‬

         ‫واقف است‬

‫شماره ‪ | 13‬دی ماه | ‪25 | 1403‬‬
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32