Page 35 - 20 - 21
P. 35
آموز شها و پیامها برای روابط عمومی شهرداریها
قـدرت نا مگـذاری را دسـ تکم نگیریـد .یـک عبـارت کوتـاه و جـذاب
م یتوانـد کل پـروژه را بـه یـک برنـد تبدیـل کنـد.
داستانســازی از پروژههــا اهمیــت دارد .مــردم و رســان هها بــا اعــداد
و نقشــ هها ارتبــاط نم یگیرنــد؛ آ نهــا بــه دنبــال روای تهــای انســانی
هسـتند.
مشــارکت رســان هها از ابتــدای پــروژه حیاتــی اســت .ب هجــای آنکــه
پـس از اتمـام طـرح اطلاعرسـانی شـود ،بایـد در طـول مسـیر رسـان هها
را درگیـر کـرد.
الهامبخــش باشــید ،نــه صرفــاً اطلا عرســان .روابــط عمومــی موفــق،
پـروژه را بـه یـک الگـو و الهـام بـرای دیگـران تبدیـل م یکنـد.
تصویـر آینـده را ترسـیم کنیـد .مـردم م یخواهنـد بداننـد پـروژه چـه
تغییـری در زندگـی روزان هشـان ایجـاد خواهـد کـرد.
شماره 20و | 21مرداد و شهریور ماه | 33 | 1404

