Page 35 - 20 - 21
P. 35

‫آموز ‌شها و پیام‌ها برای روابط عمومی شهرداری‌ها‬
‫قـدرت نا ‌مگـذاری را دسـ ‌تکم نگیریـد‪ .‬یـک عبـارت کوتـاه و جـذاب‬

                   ‫م ‌یتوانـد کل پـروژه را بـه یـک برنـد تبدیـل کنـد‪.‬‬
‫داستان‌ســازی از پروژ‌ههــا اهمیــت دارد‪ .‬مــردم و رســان ‌هها بــا اعــداد‬
‫و نقشــ ‌هها ارتبــاط نم ‌یگیرنــد؛ آ ‌نهــا بــه دنبــال روای ‌تهــای انســانی‬

                                                          ‫هسـتند‪.‬‬
‫مشــارکت رســان ‌هها از ابتــدای پــروژه حیاتــی اســت‪ .‬ب ‌هجــای آنکــه‬
‫پـس از اتمـام طـرح اطلاع‌رسـانی شـود‪ ،‬بایـد در طـول مسـیر رسـان ‌هها‬

                                                    ‫را درگیـر کـرد‪.‬‬
‫الهام‌بخــش باشــید‪ ،‬نــه صرفــاً اطلا ‌عرســان‪ .‬روابــط عمومــی موفــق‪،‬‬

     ‫پـروژه را بـه یـک الگـو و الهـام بـرای دیگـران تبدیـل م ‌یکنـد‪.‬‬
‫تصویـر آینـده را ترسـیم کنیـد‪ .‬مـردم م ‌یخواهنـد بداننـد پـروژه چـه‬

                  ‫تغییـری در زندگـی روزان ‌هشـان ایجـاد خواهـد کـرد‪.‬‬

‫شماره ‪ 20‬و ‪ | 21‬مرداد و شهریور ماه | ‪33 | 1404‬‬
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40