Page 8 - 16 & 17 all
P. 8
یادداشت 8
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت 1404
بــا بهرهگیــری از ابزارهــای نویــن اطلا عرســانی ،تعامــل بــا رســانهها،
تحلیـل بازخوردهـای شـهروندی و مدیریـت بحـران نقـش حیاتـی خـود
را گسـترش داده اسـت.
در ســا لهای اخیــر بــا تحــولات گســترده در الگوهــای ارتباطــی،
روابــط عمومــی شــرکت واحــد نیــز بــا نگاهــی آیندهنگــر بــه ســمت
دیجیتا لســازی حرکــت کــرده اســت .راهانــدازی ســامان ههای
پاســخگویی آنلایــن ،تولیــد محتــوای چندرســانهای ،اســتفاده
از شــبک ههای اجتماعــی بــرای اطلا عرســانی ســریع و تقویــت
ارتبــاط دوســویه بــا شــهروندان بخشــی از گا مهایــی بــوده کــه بــرای
همراســتایی بــا تحــولات جامعــه برداشــته شــده اســت .امــروز دیگــر
روابـط عمومـی صرفـاً سـخنگوی شـرکت نیسـت ،بلکـه صـدای مـردم
در بدنــه تصمیمگیــری نیــز هســت.
از سـوی دیگـر ،اتوبوسـرانی تهـران نیـز در ایـن سـالها ،مسـیر تحـولات
مهمـی را پیمـوده اسـت .از اتوبو سهـای دوطبقـه قرمزرنـگ گرفتـه تـا
ناوگا نهـای تنـدرو ( ،)BRTبرقـی ،ک ممصـرف و مجهـز بـه سـامانههای
هوشــمند .توســعه خطــوط ،ب هروزرســانی ایســتگاهها ،بهرهگیــری از
فناور یهــای نویــن نظارتــی و تــاش بــرای بهبــود کیفیــت خدمــات،
نشـان از تعهـد بـه پاسـ خگویی بـه نیازهـای روزافـزون شـهروندان دارد.