Page 32 - all
P. 32
گپ 30
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شمـــــــــاره | 22مهـــــــــر مــــــــاه | 1404
هسـتند .در فصـل دوم تـاش کردیـم تنـوع بیشـتری در کاراکترهـا
و صداهـا داشـته باشـیم .رویکـرد مـا ایـن بـود کـه هـر کسـی متـن
خـودش را بخوانـد ،چـون وقتـی نویسـنده روایـت را اجـرا م یکنـد،
م یتوانــد لحــن و حــس واقع یتــری منتقــل کنــد تــا اینکــه فــرد
دیگـری متـن او را بخوانـد.
برایجذببیشتر مخاطبچهراهکارهایدارید؟
البتــه بایــد واقعیــت را پذیرفــت کــه یافتــن مخاطــب بــرای
پادکســت کار ســختی اســت .بــا وجــود ایــن چال شهــا ،معتقــدم
نســبت بــه فصــل قبــل قطعــا پیشــرفت چشــمگیری داشــت هایم.
بـرای نمونـه ،اگـر در فصـل اول شـنوند هها بـه سـختی بـه ۵۰نفـر
م یرســیدند ،حــالا در همــان دو اپیــزود نخســت بــه بیــش از ۶۰
شـنونده رسـیدهایم .البتـه هنـوز اپیزودهایـی داریـم کـه کیفیـت
بالاتــری دارنــد و احتمــالا بازخــورد بهتــری خواهنــد گرفــت.
در نهایــت بایــد گفــت اگــر معیــار مــا صرفــا تعــداد شــنوند هها
باشـد ،موضـوع متفـاوت اسـت؛ امـا اگـر معیـار ،کیفیـت روایـت و
ارتقــای کار نســبت بــه گذشــته باشــد ،م یتوانیــم بگوییــم فصــل
دوم در مســیر درســت قــرار گرفتــه اســت.
هدف اصلی تولید این پادکست چیست؟
هــدف اصلــی مــا در ایــن پادکســت ایــن اســت کــه کار را بــا
همــان دســتهبندی و اســتاندارد حرفــهای خــودش بســنجیم،
نــه بــا پادکســ تهای فضــای آزاد کــه هــر کســی میتوانــد در
اینســتاگرام منتشــر کنــد و دربــاره زندگــی شــخصی یــا مســائل

