Page 28 - all
P. 28
گپ 26
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شمـــــــــاره | 22مهـــــــــر مــــــــاه | 1404
توجهـی داشـت .ایـن همـکاری باعـث شـد کار در نقطـه صفـر باقـی
نمانــد و بتوانیــم از ظرفیــت تبلیغاتــی او در شــبکههای اجتماعــی
اســتفاده کنیــم .فــواد عبدالعلیپــور بــه عنــوان کارگــردان پــروژه
بـه مـا پیوسـت و تیـم شـکل گرفـت .ایـده اولیـه ایـن بــود کــه
از نـگاه یـک «شهرسـتانی» کـه اوایـل دهـه ۸۰بـه تهـران آمـده،
روای تهایــی از شــهر ســاخته شــود .در مســیر تولیــد ،ایــن
روای تهــا متنو عتــر شــد؛ برخــی بــه شــکل قصــه ،برخــی در
قالــب روای تهــای نیم همســتند و حتــی تاریخــی.
چرا تهران دوست داشتنی؟
تولیـد پادکسـ تها از میانـه پاییـز پارسـال آغـاز شـد و در نهایـت
نخســتین اپیــزود آن در د یمــاه منتشــر شــد؛ درســت همزمــان
بـا پیوسـتن کمپیـ ن تهـران دوسـت داشـتنی و حمایـت رسـان های
گســترد هتر پیشــنهاد شــد ایــن پــروژه بــه عنــوان بخشــی از
کمپیـن مطـرح شـود؛ چـون کاری بـود کـه قابـل دفـاع و ارزشـمند
محسـوب م یشـد .در ابتـدا حتـی بـه نـام دیگـری بـرای آن فکـر
کـرده بودیـم ،امـا در نهایـت تصمیـم جمعـی ایـن شـد کـه پـروژه
ذیــل کمپیــن «تهــران دوستداشــتنی» قــرار بگیــرد .بــه همیــن
دلیـل نـام نهایـی آن هـم بـه همیـن عنـوان ثبت شـد ،هرچنـد در
ابتـدا مایـل بودیـم کمـی مسـتق لتر از شـهرداری بـه نظـر برسـد.
نخســتین اپیــزود پادکســت در د یمــاه منتشــر شــد و تــا اوایــل

