Page 28 - all
P. 28

‫گپ‬                          ‫‪26‬‬

‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
‫شمـــــــــاره ‪ | 22‬مهـــــــــر مــــــــاه | ‪1404‬‬

‫توجهـی داشـت‪ .‬ایـن همـکاری باعـث شـد کار در نقطـه صفـر باقـی‬
‫نمانــد و بتوانیــم از ظرفیــت تبلیغاتــی او در شــبکه‌های اجتماعــی‬
‫اســتفاده کنیــم‪ .‬فــواد عبدالعلی‌پــور بــه عنــوان کارگــردان پــروژه‬
‫بـه مـا پیوسـت و تیـم شـکل گرفـت‪ .‬ایـده اولیـه ایـن بــود کــه‬
‫از نـگاه یـک «شهرسـتانی» کـه اوایـل دهـه ‪ ۸۰‬بـه تهـران آمـده‪،‬‬
‫روای ‌تهایــی از شــهر ســاخته شــود‪ .‬در مســیر تولیــد‪ ،‬ایــن‬
‫روای ‌تهــا متنو ‌عتــر شــد؛ برخــی بــه شــکل قصــه‪ ،‬برخــی در‬

               ‫قالــب روای ‌تهــای نیم ‌همســتند و حتــی تاریخــی‪.‬‬

                                        ‫چرا تهران دوست داشتنی؟‬
‫تولیـد پادکسـ ‌تها از میانـه پاییـز پارسـال آغـاز شـد و در نهایـت‬
‫نخســتین اپیــزود آن در د ‌یمــاه منتشــر شــد؛ درســت همزمــان‬
‫بـا پیوسـتن کمپیـ ‌ن تهـران دوسـت داشـتنی و حمایـت رسـان ‌های‬
‫گســترد ‌هتر پیشــنهاد شــد ایــن پــروژه بــه عنــوان بخشــی از‬
‫کمپیـن مطـرح شـود؛ چـون کاری بـود کـه قابـل دفـاع و ارزشـمند‬
‫محسـوب م ‌یشـد‪ .‬در ابتـدا حتـی بـه نـام دیگـری بـرای آن فکـر‬
‫کـرده بودیـم‪ ،‬امـا در نهایـت تصمیـم جمعـی ایـن شـد کـه پـروژه‬
‫ذیــل کمپیــن «تهــران دوست‌داشــتنی» قــرار بگیــرد‪ .‬بــه همیــن‬
‫دلیـل نـام نهایـی آن هـم بـه همیـن عنـوان ثبت شـد‪ ،‬هرچنـد در‬
‫ابتـدا مایـل بودیـم کمـی مسـتق ‌لتر از شـهرداری بـه نظـر برسـد‪.‬‬
‫نخســتین اپیــزود پادکســت در د ‌یمــاه منتشــر شــد و تــا اوایــل‬
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33