Page 16 - alllllll
P. 16
سالگرد 14
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شماره 14و | 15بهمن و اسفند ماه
آنسو؛نشانهایاز پویاییوانسجام
روابط عمومی شهرداری تهران
هادی شیرازی
در میــان انبــوه فعالی تهــای گوناگــون مرکــز ارتباطــات و امــور
بی نالملــل شــهرداری تهــران ،تعهــد و پایبنــدی بــه تولیــد
محتـوای ماهیانـه در سـطحی فاخـر و تخصصـی ،مأموریتـی دشـوار و
طاق تفرساسـت .هماهنگـی بـا مدیـران روابـط عمومـی ۲۲منطقـه،
معاون تهــا ،ســازما نها ،شــرکتها ،ادارات کل و ســتادهای متعــدد،
گــردآوری ایــن حجــم از داد ههــا و تبدیــل آنهــا بــه محتوایــی
منسـجم ،فرآینـدی اسـت کـه ن هتنهـا بـه دانـش و مهـارت ،بلکـه
بـه عشـق و علاقـه بـه ایـن حرفـه نیـاز دارد .شـاید گفتـن یـک
«خـدا قـوت» بـرای قدردانـی از ایـن حجـم از تـاش و تکاپـو کافـی
نباشـد ،امـا ایـن جملـه کوتـاه ،حامـل احترامـی عمیـق بـه زحمـات
تمامــی همکارانــی اســت کــه بــرای پویایــی و انســجام خانــواده
ارتباطــی شــهرداری تهــران شــبانهروز تــاش م یکننــد.
«آ نســو» بــرای مــن فقــط یــک مجلــه نیســت ،بلکــه نشــانهای از
پویایــی ســازمان ،عامــل و ایجادکننــد ه ارتبــاط مؤثــر ،و بســتری
بـرای تعامـل و همافزایـی اسـت .ایـن مجلـه پلـی میـان گذشـته،
حـال و آینـد ه روابـط عمومـی شـهرداری تهـران اسـت؛ جایـی کـه
خداحافظـی آنـان کـه رفتنـد و سـامی دوبـاره بـه آنـان کـه آمدند،
ثبــت م یشــود .ایــن رســانه ،ن هفقــط یــک بایگانــی از فعالی تهــا
و اقدامــات ســازمانی ،بلکــه یــک حافظــ ه جمعــی بــرای ثبــت
تلا شهــا ،موفقیتهــا و حتــی چال شهــای مســیر پیــش رو اســت.
«آنســو» روایتگــر قصــ ه روابــط عمومــی در دل یــک کلا نشــهر
اسـت؛ روایتـی کـه در دل خـود تلا شهـای شـبانهروزی ،جلسـات
فشــرده ،تما سهــای پیدرپــی ،و لحظــات دشــواری را جــای
داده کــه شــاید کمتــر دیــده شــوند ،امــا در تــار و پــود عملکــرد
ایــن مجموعــه تنیــده شــد هاند .ایــن مجلــه ،فرصتــی بــرای
ارائــ هی دیدگا ههــای کارشناســی ،نقدهــای ســازنده ،تحلی لهــای
راهبـردی و معرفـی اید ههـای نویـن در عرصـه ارتباطـات سـازمانی
اس ـت.
در دنیــای پیچیــده و پویــای امــروز ،روابــط عمومــی دیگــر صرفــ ًا
یــک ابــزار اطلا عرســانی نیســت ،بلکــه یــک بــازوی اســتراتژیک
بـرای مدیریـت ارتباطـات و تعامـات سـازمانی محسـوب م یشـود.
در چنیــن شــرایطی ،مجلــ های همچــون «آ نســو» م یتوانــد نقشــی
فراتـر از یـک نشـریه داخلـی ایفـا کنـد و بـه منبعـی ارزشـمند برای