Page 111 - alllllll
P. 111

‫تــا مدیــران ایــن حــوزه‪ ،‬ضمــن بیــان مشــکلات و چال ‌شهــای کاری‬
‫خـود‪ ،‬در یـک فضـای گف ‌توگـو محـور بـا مدیـران مرکـز ارتباطـات‪ ،‬از‬

   ‫راهکارهــای تقویــت جایــگاه روابــط عموم ‌یهــا بگوینــد و بشــنوند‪.‬‬
‫مدیـران روابـط عموم ‌یهـای حاضـر در نشسـت‪ ،‬کـه عمومـا در واحدهای‬
‫کوچــک شــهرداری تهــران شــامل شــرکت‌ها‪ ،‬ســازما ‌نها‪ ،‬ادارات کل و‬
‫واحدهــای ســتادی مشــغول فعالی ‌تانــد‪ ،‬تأکیــد کردنــد کــه بــا وجــود‬
‫مســئولیت‌های متعــدد‪ ،‬اغلــب تحــت الشــاع روابــط عموم ‌یهــای‬
‫بزرگ‌تـر قـرار م ‌یگیرنـد و بسـیاری از چال ‌شهـای آ ‌نهـا کمتـر مـورد‬
‫توجــه قــرار م ‌یگیــرد‪ .‬بــا ایــن حــال‪ ،‬ایــن نشســت بــرای بســیاری از‬
‫آ ‌نهـا فرصتـی بـود تـا بـرای نخسـتین‌بار‪ ،‬مشـکلات و مطالبـات خـود‬
‫را ب ‌یواسـطه بـا مدیـران مرکـز ارتباطـات شـهرداری در میـان گذاشـته‬
‫و زمینـه‌ای بـرای دید‌هشـدن بخشـی از تلا ‌شهـای مستمرشـان فراهـم‬

                                                             ‫شـود‪.‬‬

‫شماره ‪ 14‬و ‪ | 15‬بهمن و اسفند | ‪109 | 1403‬‬
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116