Page 69 - 16 & 17 all
P. 69

‫سازمان‌های کوچک‬
 ‫می‌توانند از طریق ایجاد‬

     ‫شبکه‌های همکاری‬
    ‫با سایر سازمان‌های‬
    ‫مشابه‪ ،‬منابع خود را‬
    ‫به اشتراک گذاشته و‬
‫برنامه‌های روابط عمومی‬

        ‫مؤثرتر اجرا کنند‬

   ‫یکی دیگر از مشکلات‬
    ‫عمده‪ ،‬نبود تی ‌مهای‬

‫حرفه‌ای برای تولید محتوا‬
     ‫و مدیریت پیا ‌مهای‬
     ‫سازمانی است‪ .‬این‬

   ‫مسئله م ‌یتواند باعث‬
      ‫کاهش تأثیرگذاری‬

  ‫پیام‌های روابط عمومی‬
                   ‫شود‬

               ‫تقویت ارتباطات انسانی و تعامل مستقیم با مخاطبان‬
‫برگــزاری جلســات گف ‌توگــو بــا شــهروندان‪ ،‬پاســخگویی شــفاف بــه‬
‫درخواســ ‌تها و بهر‌هگیــری از رو ‌شهــای ارتباطــی ســاده امــا موثــر‬
‫ماننــد پیا ‌مرســان‌های عمومــی می‌توانــد بــه افزایــش اعتمــاد عمومــی‬

                                                      ‫کمـک کنـد‪.‬‬

                ‫همکاری‌های بی ‌نسازمانی برای به اشترا ‌کگذاری منابع‬
‫ســازما ‌نهای کوچــک م ‌یتواننــد از طریــق ایجــاد شــبک ‌ههای همــکاری‬
‫بـا سـایر سـازمان‌های مشـابه‪ ،‬منابـع خـود را بـه اشـتراک گذاشـته و‬

                     ‫برنام ‌ههـای روابـط عمومـی مؤثرتـر اجـرا کننـد‪.‬‬

           ‫سرمایه‌گذاری در آموزش و ارتقای مهارت‌های روابط عمومی‬
‫‪  ‬آمــوزش نیروهــای انســانی موجــود و تقویــت دانــش آ ‌نهــا در‬
‫حوزه‌هــای مرتبــط بــا روابــط عمومــی‪ ،‬بازاریابــی دیجیتــال و‬
‫ارتباطـات رسـان ‌های م ‌یتوانـد بـه بهبـود عملکـرد ایـن واحـد کمـک‬

                                                              ‫کند‪.‬‬

‫شماره ‪ 16‬و ‪ | 17‬فروردین و اردیبهشت | ‪69 | 1404‬‬
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74