Page 69 - 16 & 17 all
P. 69
سازمانهای کوچک
میتوانند از طریق ایجاد
شبکههای همکاری
با سایر سازمانهای
مشابه ،منابع خود را
به اشتراک گذاشته و
برنامههای روابط عمومی
مؤثرتر اجرا کنند
یکی دیگر از مشکلات
عمده ،نبود تی مهای
حرفهای برای تولید محتوا
و مدیریت پیا مهای
سازمانی است .این
مسئله م یتواند باعث
کاهش تأثیرگذاری
پیامهای روابط عمومی
شود
تقویت ارتباطات انسانی و تعامل مستقیم با مخاطبان
برگــزاری جلســات گف توگــو بــا شــهروندان ،پاســخگویی شــفاف بــه
درخواســ تها و بهرهگیــری از رو شهــای ارتباطــی ســاده امــا موثــر
ماننــد پیا مرســانهای عمومــی میتوانــد بــه افزایــش اعتمــاد عمومــی
کمـک کنـد.
همکاریهای بی نسازمانی برای به اشترا کگذاری منابع
ســازما نهای کوچــک م یتواننــد از طریــق ایجــاد شــبک ههای همــکاری
بـا سـایر سـازمانهای مشـابه ،منابـع خـود را بـه اشـتراک گذاشـته و
برنام ههـای روابـط عمومـی مؤثرتـر اجـرا کننـد.
سرمایهگذاری در آموزش و ارتقای مهارتهای روابط عمومی
آمــوزش نیروهــای انســانی موجــود و تقویــت دانــش آ نهــا در
حوزههــای مرتبــط بــا روابــط عمومــی ،بازاریابــی دیجیتــال و
ارتباطـات رسـان های م یتوانـد بـه بهبـود عملکـرد ایـن واحـد کمـک
کند.
شماره 16و | 17فروردین و اردیبهشت | 69 | 1404