Page 60 - 13
P. 60

‫روبان قرمز‬                ‫‪58‬‬

                            ‫| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی‬
                            ‫روابط عمومیهای شهرداری تهران‬
                            ‫شمــــــــاره ‪ | ۱3‬دی مــــــــاه | ‪1403‬‬

                            ‫ایــن پــروژه بــه دلیــل مشــکلات اراضــی و‬
                            ‫معارضیــن باعــث شــد کــه از ســال ‪۱۳۸۷‬‬
                            ‫تــا ‪ ۱۴۰۰‬پیشــرفت چندانــی نداشــته باشــد‪.‬‬
                            ‫امــا بــا تلا ‌شهــای مســتمر شــهردار تهــران‬
                            ‫و مذاکــرات بــا ارکان نظامــی‪ ،‬ایــن مشــکل‬
                            ‫حـل شـده و انتظـار مـ ‌یرود فـاز نخسـت ایـن‬
                            ‫پـروژه بـه طـول ‪ ۹.۳‬کیلومتـر در بهـار ‪۱۴۰۴‬‬

                                              ‫بــه بهر‌هبــرداری برســد‪.‬‬

    ‫پروژه اتصال بزرگراه‬     ‫ایــن آزادراه بــه عنــوان کمربنــدی شــرقی‬
‫یادگار امام(ره) به آزادراه‬  ‫تهــران‪ ،‬یکــی از مهم‌تریــن پروژه‌هــا بــرای‬
‫آزادگان و سپس آزادراه‬       ‫بهبــود دسترســی‌های بزرگراهــی در شــرق‬
‫تهران ساوه شامل طرح‬         ‫پایتخــت اســت‪ .‬بــا افتتــاح آن‪ ۵.۵ ،‬درصــد از‬
 ‫جدیدی در میدان جی‪،‬‬         ‫ترافیـک شـرق تهـران کاهـش یافتـه و تأثیـر‬
‫تون ‌لهای ارتباطی میان‬
                              ‫مثبتــی بــر آلودگــی هــوا خواهــد داشــت‪.‬‬
   ‫میادین جی و فتح‪ ،‬و‬
‫تقاطع‌های سه سطحی‬                          ‫اتصال بزرگراه یادگار امام (ره)‬
                                                  ‫به آزادراه تهران ساوه‬
         ‫مختلف است‬
                            ‫تکمیـل دسترسـ ‌یهای شـمالی‪-‬جنوبی در تهـران‬
                            ‫از نیازهـای اساسـی شـهروندان اسـت‪ .‬بزرگرا‌ههـای‬
                            ‫موجـود ماننـد امـام علـی (ع) و شـهید چمـران بـا‬
                            ‫ترافیــک ســنگینی روبــرو هســتند و بزرگرا‌ههــای‬
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65