Page 60 - 13
P. 60
روبان قرمز 58
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شمــــــــاره | ۱3دی مــــــــاه | 1403
ایــن پــروژه بــه دلیــل مشــکلات اراضــی و
معارضیــن باعــث شــد کــه از ســال ۱۳۸۷
تــا ۱۴۰۰پیشــرفت چندانــی نداشــته باشــد.
امــا بــا تلا شهــای مســتمر شــهردار تهــران
و مذاکــرات بــا ارکان نظامــی ،ایــن مشــکل
حـل شـده و انتظـار مـ یرود فـاز نخسـت ایـن
پـروژه بـه طـول ۹.۳کیلومتـر در بهـار ۱۴۰۴
بــه بهرهبــرداری برســد.
پروژه اتصال بزرگراه ایــن آزادراه بــه عنــوان کمربنــدی شــرقی
یادگار امام(ره) به آزادراه تهــران ،یکــی از مهمتریــن پروژههــا بــرای
آزادگان و سپس آزادراه بهبــود دسترســیهای بزرگراهــی در شــرق
تهران ساوه شامل طرح پایتخــت اســت .بــا افتتــاح آن ۵.۵ ،درصــد از
جدیدی در میدان جی، ترافیـک شـرق تهـران کاهـش یافتـه و تأثیـر
تون لهای ارتباطی میان
مثبتــی بــر آلودگــی هــوا خواهــد داشــت.
میادین جی و فتح ،و
تقاطعهای سه سطحی اتصال بزرگراه یادگار امام (ره)
به آزادراه تهران ساوه
مختلف است
تکمیـل دسترسـ یهای شـمالی-جنوبی در تهـران
از نیازهـای اساسـی شـهروندان اسـت .بزرگراههـای
موجـود ماننـد امـام علـی (ع) و شـهید چمـران بـا
ترافیــک ســنگینی روبــرو هســتند و بزرگراههــای