Page 52 - 13
P. 52
کارستان 50
| ماهــــــــنامه داخـــــــــــــلی
روابط عمومیهای شهرداری تهران
شمــــــــاره | ۱3دی مــــــــاه | 1403
به منــــاسبت سالگـــــرد تأسیـــس کارخـــــانه سیمـان ری
نقـــــش روابـ ـ ـط عموم ـ ـی
در احیای میراث صنعتی برایتماشا
کلیک کنید
کارخانــه ســیمان ری ،بــا قدمتــی نزدیــک بــه یــک شهرزاد قاصدی
قــرن ،نــه تنهــا نقطهعطفــی در تاریــخ صنعتــی ایــران خوش خبر
اسـت ،بلکـه اکنـون بـه واسـطه تلا شهـای شـهرداری تهـران
و سـازمان نوسـازی شـهر تهـران ،بـه مـوز های بـرای نمایـش مدیر روابط عمومی
تاریــخ صنعــت ســیمان و مرکــزی فرهنگــی و اجتماعــی سازمان نوسازی
تبدیـل شـده اسـت .ایـن پـروژه کـه در هجدهمیـن «شـنبه
امیــد و افتخــار » بــه طــور رســمی افتتــاح شــد ،نمونــهای از
توســعه پایــدار شــهری اســت کــه بــا حفــظ میــراث صنعتــی،
بــه خلــق فرص تهــای جدیــد بــرای جامعــه میپــردازد.
احیــای کارخان ههایــی ماننــد ســیمان ری نشــا ندهنده
تحــول در نــگاه بــه صنعــت و نقــش آن در زندگــی شــهری
اســت .ایــن رویکــرد نهتنهــا هویــت تاریخــی تهــران را زنــده
نگــه مــیدارد ،بلکــه فضایــی الها مبخــش بــرای نســ لهای
آینــده فراهــم میکنــد.